برنامه‌های مرکز امور قرآنی اوقاف در ماه رمضان
کد خبر: 3964475
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
قره‌شیخلو بیان کرد:

برنامه‌های مرکز امور قرآنی اوقاف در ماه رمضان

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزاری مراسم جزءخوانی در مناطق مختلف کشور و نیز اعزام مفسر به استان‌ها را از جمله برنامه‌های طراحی شده برای ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

برنامه‌های مرکز امور قرآنی اوقاف در ماه مبارک رمضان

مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، در مورد برنامه‌های این مرکز برای ماه مبارک رمضان گفت: از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده، جزءخوانی قرآن کریم است که بخشی از آن جزءخوانی مرکزی است که از صداوسیمای استان‌ها به صورت زنده پخش می‌شود. بخش دیگر هم جزءخوانی‌های معمول است که به صورت محله‌ای و منطقه‌ای و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی اعزام مفسر قرآن کریم به استان‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های این مرکز در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: این مفسران برنامه‌های تفسیری اجرا خواهند کرد، این برنامه‌ها در صداوسیمای استان‌ها ضبط و برای مخاطبان همان استان پخش می‌شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: علاوه بر این موارد، برخی برنامه‌ها همچون برگزاری محافل انس با قرآن،‌ برگزاری مسابقات قرآن و کرسی‌های تلاوت را در شهرهای مختلف خواهیم داشت.

قره‌شیخلو در پایان بیان کرد: جنس برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان بیشتر تبلیغی و ترویجی است که در قالب جزءخوانی، محفل انس با قرآن و مباحث تفسیری برگزار می‌شود. این برنامه از ابتدای ماه مبارک رمضان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha