برنامه‌های فرهنگسرای خانواده در ماه رمضان
کد خبر: 3964483
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

برنامه‌های فرهنگسرای خانواده در ماه رمضان

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه‌های فرهنگسرای خانواده در قالب بسته برنامه «بر آستان جانان» اعلام شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده، در شرایط شیوع مجدد ویروس کرونا، برنامه‌های این مرکز در بستر فضای مجازی با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، گسترش فرهنگ حلم، صبر، احترام، آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده، ترویج و اقامه نماز، انس با قرآن و بهره‌برداری از متون مرجع دینی با محوریت قرآن کریم و ... برگزار می‌شود.

برنامه‌های ماه مبارک رمضان به دو صورت حقیقی و مجازی برگزار می‌شود و در بخش حقیقی، ویژه‌برنامه «بهار دل‌ها» (جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم)، «تنور دلگرمی» (با هدف تکریم و کمک به اقشار آسیب‌پذیر در مواجهه با بیماری کرونا و ترویج روح انفاق، بخشش و نوع دوستی به نیازمندان با پخت و توزیع نان صلواتی در میان ساکنین روستای محروم و کم‌برخوردار تُرك‌آباد مرتضی‌گرد)، «کمک مؤمنانه» (توزیع ارزاق ویژه ماه مبارک رمضان در بین محرومان) و «افطاری ساده» (توزيع افطاری ساده در بین نیازمندان یا همراهان بیمار) برگزار می‌شود.

در بخش مجازی موشن تایپ «لحظه‌های ملکوتی» (انتشار احادیث به صورت هفتگی)، پادکست «طبع و طب» (تغذیه صحیح در ماه رمضان از دیدگاه طب سنتی)، فتوکلیپ «با کریمان کارها دشوار نیست» (انتشار ابیات دارای نام‌های حسن، بقیع و کریم به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)) و استوری «نوای دل» منتشر می شود.

انتشار ویدئوکلیپ‌های «محبوب رسول»، «به نام عشق» و «ام المومنین» با حضور هنرمند نوجوان محمدفاضل فروتنی از دیگر برنامه‌های این مرکز در ماه مبارک رمضان است.

همچنین، فتوکلیپ‌های «بهار طاعت» با موضوع عادت‌های غلط غذایی، استفاده از مواهب ماه رمضان، ویژگی‌های ماه رمضان و ... از جمله برنامه‌های مجازی فرهنگسرای خانواده است.

شهروندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های یاد شده می‌توانند از ۲۵ فروردین تا 22 اردیبهشت به صفحه‌های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha