اجرای طرح «سی روز سی نوجوان» در مدارس تفت + عکس
کد خبر: 3964494
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

اجرای طرح «سی روز سی نوجوان» در مدارس تفت + عکس

طرح کرسی تلاوت قرآن کریم با عنوان «سی روز سی نوجوان» ویژه نوجوانان و دانش‌آموزان برای اولین بار در سطح مدارس شهرستان تفت ‌اجرایی می‌شود.

اجرای طرح «سی روز سی نوجوان» در مدارس تفت + جزییاتبه گزارش ایکنا از یزد، طرح کرسی تلاوت قرآن کریم با عنوان «سی روز سی نوجوان» ویژه نوجوانان و دانش‌آموزان شهرستان تفت برای اولین بار در سطح مدارس این شهرستان اجرایی می‌شود.

این برنامه که با حضور قاریان نوجوان پسر و اساتید قرآن و به همت کانون فرهنگی و تربیتی ولایت و دارالقرآن سیدالشهدا و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستات تفت در ایام ماه مبارک رمضان در فضای مجازی اجرایی می‌شود، با قصه‌گویی و ترجمه خوانی دانش آموزان دختر همراه است.

این برنامه هر روز از ساعت 18 تا 19 از طریق شبکه اجتماعی شاد کانون ملی ولایت تفت به آدرس @kanoon_velayat_taft؛ دارالقرآن حضرت سیدالشهدا(ع) به آدرس @darolghorantaft و امید تفت با آدرس @omidetaft پخش خواهد شد.

صادق مهدیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت، امروز، 25 فروردین در حاشیه ضبط این کرسی تلاوت، اظهار کرد: امید است این طرح بسیار ارزنده که برای اولین بار در شهرستان اجرایی می‌شود مورد استقبال دانش آموزان قرار گیرد.

وی بیان کرد: متأسفانه شرایط کرونا باعث شد از اجرای برنامه‌های زنده و حضور در محافل قرآنی بهره‌مند نباشیم ولی به مدد شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های جمعی و شبکه دانش آموزی شاد می‌توان با اولیا و خانواده‌ها در شهرستان ارتباط بسیار خوب و سازنده را داشته باشیم به نحوی که تلاوت قرآن و ترتیل‌خوانی را در قالب این اقدام ارزنده در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان به سمع و نظر مردم برسانیم.

انتهای پیام
captcha