اولین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در سال ۱۴۰۰ برگزار شد
کد خبر: 3964646
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

اولین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

اولین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در سال ۱۴۰۰ با حضور حجت‌الاسلام عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ اولین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در سال ۱۴۰۰ با حضور حجت‌الاسلام عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست لاله افتخاری و با حضور دیگر اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور برگزار شد، رییس این هیئت ضمن ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری و فعالیت‌های گسترده هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی به بیان محور‌های اصلی این فعالیت‌ها و رویکرد این هیئت در سال ۱۴۰۰ پرداخت.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام عزت زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به نقش محوری بانوان در تحکیم خانه و خانواده و تأکید رییس سازمان تبلیغات اسلامی بر حضور موثر و نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه، آمادگی معاونت فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی را برای همکاری و مشارکت در برنامه‌های مختلف این معاونت با هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور اعلام و از تشکیل این هیئت به عنوان بازوی اجرایی فعالیت‌های مرتبط با امور بانوان در سطح کشور ابراز خرسندی کرد.
انتهای پیام
captcha