طرح بهاری «نماز در قرآن کریم» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3964752
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

طرح بهاری «نماز در قرآن کریم» در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان اردبیل، با اشاره به مسابقه رادیویی و تلویزیونی ماه بهار قرآن با مشارکت صدا و سیمای مرکز اردبیل، گفت: برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و آموزشی ستاد اقامه نماز استان، با عنوان «نماز در قرآن کریم» به دلیل موج چهارم کرونا و عدم فعالیت‌های حضوری در قالب فضای رسانه برگزار می‌شود.

طرح بهاری «نماز در قرآن کریم» در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، رئیس ستاد اقامه نماز استان اردبیل، ۲۶ فروردین‌ماه، با اشاره به مسابقه رادیویی و تلویزیونی ماه بهار قرآن با مشارکت صدا و سیمای مرکز اردبیل، گفت: برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و آموزشی ستاد اقامه نماز استان، با عنوان «نماز در قرآن کریم» به دلیل موج چهارم کرونا و عدم فعالیت‌های حضوری در قالب فضای رسانه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان اردبیل، تصریح کرد: علاقمندان برای مشارکت در این مسابقه می‌توانند هر روز به یک سوال از معارف نماز مطرح شده از برنامه تلویزیونی پاسخ دهند و هر روز به یک نفر از افرادی که پاسخ صحیح را ارسال کنند جوایزی اهدا خواهد شد.

وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان با دانلود کتاب «نماز در قرآن» نوشته حجت‌الاسلام قرائتی از سایت انتشارات ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir به سئوالات پاسخ دهند.

عبدی تاکید کرد: مسابقه بزرگ پیامکی «کلام امیر» با محوریت نماز و نیایش حضرت علی(ع) از دیگر مسابقه‌هایی است که به همت ستاد اقامه نماز طراحی و اجرا می‌شود و از علاقمندان دعوت می‌شود تا در این مسابقه مشارکت داشته باشند.

گفتنی است؛ شرکت‌کنندگان تا عید سعید فطر فرصت دارند تا در این مسابقه پیامکی شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha