پنجمین دوره رویدادهای «ماه خوب خدا» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3965020
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

پنجمین دوره رویدادهای «ماه خوب خدا» در یزد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد از برگزاری پنجمین دوره رویدادهای «ماه خوب خدا» ویژه اعضا، خانواده آنان و فراگیران مراکز آموزشی این سازمان در ماه رمضان خبر داد.

یثمحمدرضا دهقانی فیروزآبادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری پنجمین دوره رویدادهای «ماه خوب خدا» ویژه ماه مبارک رمضان از سوی این نهاد خبر داد و اظهار کرد: هر ساله این معاونت به مناسبت ماه مبارک رمضان مجموعه رویدادهایی در قالب «ماه خوب خدا» ویژه اعضا، خانواده آنان و فراگیران مراکز آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: امسال پنجمین دوره این رویداد در ماه رمضان‌المبارک اجرایی خواهد شد به نحوی که دو گروه اعضای سازمان و خانواده‌های آنان و همچنین فراگیران مراکز آموزشی را شامل می‌شود.

دهقانی با اشاره به برنامه‌های ویژه اعضا و خانواده‌های آنان از برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «تصویری از ماه رمضان» خبر داد و بیان کرد: در پایان ماه مبارک برترین‌های این مسابقه معرفی و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: این مسابقه از کتاب «ناقوس‌ها به صدا در می‌آیند» اثر ابراهیم حسن بیگی که رمانی است درباره امام علی(ع) و داستان دلدادگی یک کشیش مسیحی را شرح می‌دهد که در مسکو زندگی می‌کند، برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، برگزاری نقد کتاب و مراسم تلاوت قرآن کریم به صورت مجازی با حضور اعضای سازمان را از دیگر برنامه‌های پنجمین رویداد ماه خوب خدا برشمرد و بیان کرد: رویداد «ماه نیکی» نیز در قالب اقدام مشترک خیرخواهانه اعضای سازمان در این ماه مبارک رقم خواهد خورد.

وی از برگزاری مسابقه عکاسی و کتابخوانی با شرح ذکر شده برای اعضا ویژه فراگیران نیز خبر داد.

انتهای پیام
captcha