همدلی و همگرایی مسئولان زمینه‌ساز رشد و توسعه استان کردستان است
کد خبر: 3965247
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲

همدلی و همگرایی مسئولان زمینه‌ساز رشد و توسعه استان کردستان است

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان کردستان گفت: همدلی و همگرایی مسئولان زمینه‌ساز رشد و توسعه هرچه بیشتر استان است و این همدلی و همگرایی ضریب اثرگذاری فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی را در جامعه ارتقاء می‌دهد.

به گزارش ایکنا از کردستان، اکبر اسدی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان امروز، 28 فروردین‌ماه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، اظهار کرد: کمیته امداد حضرت امام(ره) یکی از یادگارهای حضرت امام بوده که به منظور محرومیت‌زدایی در جامعه تأسیس شده است.

وی افزود: در این راستا، حرکت دانش‌بنیان این نهاد فرهنگی می‌تواند سرعت اثرگذاری خدمات کمیته امداد در جامعه مددجویی را افزایش دهد.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: جهاددانشگاهی نیز به عنوان یکی از نهادهای مولود انقلاب اسلامی به منظور ارائه خدمات ارزشی و فرهنگی در دانشگاه‌ها تشکیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از شاخص‌های ارزیابی این نهاد علمی - فرهنگی، فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده که در چندین دیدار با مدیران جهاد دانشگاهی بیان فرموده‌اند، که این امر مسئولیت جهادگران را در ادامه خدمت به جامعه سنگین‌تر کرده است.

اسدی با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال عنوان کرد: خاستگاه اصلی جهاددانشگاهی دانشگاه ‌هاست که از اساتید و دانشجویان بهره‌ می‌برد.

وی تأکید کرد: فعالیت‌های مختلف و ارائه خدمات در جامعه با پشتوانه علمی می‌تواند اثرگذاری این فعالیت‌ها را در جامعه بیشتر کند.

این مقام مسئول افزود: ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی بستر و زمینه مناسبی برای انجام فعالیت‌های مشترک بین دو نهاد کمیته امداد و جهاد دانشگاهی است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان در پایان یادآور شد: همدلی و همگرایی مسئولان زمینه‌ساز رشد و توسعه هرچه بیشتر استان کردستان است و این امر ضریب اثر گذاری فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی را در جامعه ارتقاء می‌دهد.

آمادگی کمیته امداد برای همکاری مشترک با جهاد دانشگاهی هستیم

محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در ادامه این دیدار به همکاری متقابل این دو نهاد انقلابی در سنوات گذشته اشاره و اظهار کرد: دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا در انعکاس خدمات کمیته امداد همواره نهایت همکاری را داشته‌اند.

وی افزود: کمیته امداد در تمام شهرستان‌های استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و اشتغال آمادگی همکاری لازم با جهاد دانشگاهی را دارد که امیدواریم با استفاده از ظرفیت این نهاد انقلابی بتوانیم خدمات مناسب‌تری به مددجویان تحت پوشش ارائه دهیم.

شیخی‌زاده بیان کرد: کمیته امداد در رویکرد جدید خود در حوزه اشتغال به صورت تخصصی فعالیت می‌کند و در امور هدایت شغلی، راهبری شغلی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاریابی در جهت پایدارسازی مشاغل مددجویان ورود کرده است.

وی در پایان از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد را انجام برنامه‌های فرهنگی برای جامعه هدف دانست و یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد به صورت ویژه در کانون‌های ولایت این نهاد در شهرستان‌های مختلف صورت می پذیرد.

انتهای پیام
captcha