رژیم صهیونیستی از نام سردار حجازی هراس داشت
کد خبر: 3965771
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
آیت‌الله اختری:

رژیم صهیونیستی از نام سردار حجازی هراس داشت

آیت‌الله محمدحسن اختری، رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در پیامی، درگذشت سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی، جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا به نقل از بنیاد بین‌المللی عاشورا، متن پیام بدین شرح است:

«بسم‌ الله‌ الرحمن ‌الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (آیه 23 سوره احزاب)

از میان مؤمنان، بزرگ‌مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تغییر ندادند.

نقش محوری سردار حجازی در نیروی مقاومت بسیج و دفاع از امنیت داخلی و همچنین دفاع از مرزهای کشورمان، مقابله با داعش و گروه‌های تروریستی و تقویت دفاع موشکی بی‌بدیل بود که با فرماندهی یکی از محورهای مقاومت در منطقه و فلسطین تأثیرگذاری بسیاری داشت.

سردار حجازی یکی از چند چهره‌ای بود که در کنار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، رژیم صهیونیستی از نامشان هراس داشت زیرا با تقویت جبهه مقاومت و فرماندهی آنان در منطقه بارها لرزه بر اندام این رژیم منحوس و جنایتکار انداخت.

اینجانب مصیبت وارده را به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (‌مدظله العالی)، خانواده محترم آن مرحوم و بستگان تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان و خدای سبحان برای ایشان همجواری با شهیدان و عفو و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر و عزت الهی مسئلت می‌نمایم.

محمدحسن اختری

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری»

انتهای پیام
captcha