پويش نهضت صحيفه‌­خوانی برگزار می‌شود
کد خبر: 3966089
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
به همت بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه؛

پويش نهضت صحيفه‌­خوانی برگزار می‌شود

بنیاد بین‌­المللی صحیفه سجادیه در راستای ترویج نهضت ملی صحیفه‌خوانی و نشر فرهنگ و معارف صحیفه سجادیه و انس بیشتر مردم با صحیفه سجادیه اقدام به راه‌اندازی پنج پویش با هشتگ نهضت_صحیفه خوانی، من_صحیفه_می_خوانم، یاوران_صحیفه، هر_خانه_یک_صحیفه و نذر_کتاب_صحیفه کرده‌­است.

پويش نهضت صحيفه‌­خواني برگزار مي‌­شودبه گزارش ایکنا از قم، همزمان با ایام با برکت ماه مبارک رمضان، بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه در راستای ترویج نهضت ملی صحیفه‌خوانی و نشر فرهنگ و معارف صحیفه سجادیه، پویش‌های اجتماعی مرتبط با صحیفه سجادیه را راه‌اندازی می‌کند.

بنیاد بین‌­المللی صحیفه سجادیه در راستای ترویج نهضت ملی صحیفه‌خوانی و نشر فرهنگ و معارف صحیفه سجادیه و انس بیشتر مردم با صحیفه سجادیه اقدام به راه‌اندازی پنج پویش با هشتگ نهضت_صحیفه_خوانی، من_صحیفه_می_­خوانم، یاوران_صحیفه، هر_خانه_یک_صحیفه و نذر_کتاب_صحیفه کرده‌­است.

پویش اول با عنوان «نهضت صحیفه­‌خوانی» در راستای ترویج فرهنگ و معارف صحیفه سجادیه و انس بیشتر مردم با صحیفه سجادیه و قرار گرفتن این کتاب در سبد زندگی مردم خداجو و دریافت رزق و روزی مادی و معنوی از رزاق کریم راه‌­اندازی شده است.

هدف از راه‌­اندازی پویش دوم با عنوان «من صحیفه می­­خوانم» آن است که مردم در منازل، مساجد، هیئات، ادارات اقدام به خواندن صحیفه کرده و با تهیه فیلم و یا عکس و نوشتن گزارش مختصری از فعالیت خود در این رابطه و ارسال آن به آیدی موردنظر و نشر آن توسط این بنیاد، دیگران نیز به این امر معنوی تشویق شوند.

پویش سوم با عنوان «هرخانه یک صحیفه» با هدف اینکه در هر خانه و در کنار کتب مقدس قرآن، مفاتیح، نهج‌­البلاغه یک جلد کتاب گران‌­سنگ صحیفه سجادیه نیز قرار گیرد و در بین اعضای خانواده دست به دست شده و از فیوضات معنوی آن و ارتباط با خالق یکتا بهره کافی برده شود، راه‌­اندازی می­‌شود.

هدف از برگزاری چهارمین پویش با عنوان «یاوران صحیفه» آن است که هر کس و به هر طریق می‌­تواند همچون نذر کتاب صحیفه، هدیه مالی از جریان نهضت ملی صحیفه‌خوانی، کمک و حمایت به بیان­‌کننده و گوینده صحیفه در محافل خصوصی و عمومی و یا طراحی پوستر انجام دهد تا دیگران نسبت به این مهم ترغیب و تشویق شوند.

پنجمین پویش با عنوان «نذر کتاب صحیفه » با هدف هدیه دادن این کتاب عزیز به فرزندان، دوستان، همکاران، کتابخانه­‌ها برگزار می­‌شود و بر همین اساس دیگران نسبت به این امر مهم فرهنگی که خود نوعی احترام به مقام شامخ امام زین‌­العابدین(ع) است ترغیب و تشویق می­‌شوند.

در این راستا می‌­توانید با واریز هدایا و نذورات خود به شماره کارت مجازی 6037691990286809 به نام مؤسسه فرهنگی صحیفه سجادیه نور اقدام نموده و در شبکه اجتماعی ایتا به آیدی ذیل و یا به شماره همراه مذکور در ذیل این نوشتار، نیت خود را بیان کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانید به آیدی بنیاد در شبکه اجتماعی ایتا https://eitaa.com/khanekhorshid مراجعه کنید و یا با شماره تلفن همراه بنیاد 09907634976 تماس بگیرید.

انتهای پیام
captcha