واگذاری مسئولیت به جوانان ایده پرور زمینه‌ساز توسعه کشور خواهد بود
کد خبر: 3966129
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

واگذاری مسئولیت به جوانان ایده پرور زمینه‌ساز توسعه کشور خواهد بود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: واگذاری مسئولیت و مدیریت به جوانان صاحب‌ایده، عمل‌گرا و آینده‌نگر می‌تواند نقش تأثیرگذاری در مدیریت و توسعه کشور داشته باشد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، 31 فروردین‌ماه در نشست هم‌اندیشی جوانان انقلابی استان، جوان‌گرایی در مدیریت‌ها را از تأکیدات مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: نگرش به جوانان تنها به دلیل جوان بودن آنها نیست، بلکه به دلیل داشتن روحیه امید، انگیزه و ایده‌های موفق مورد توجه قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه جوانان با نشاط، با انگیزه و دارای ایده و تفکر خلاق می‌توانند منجر به تحرک فکری در جامعه شوند، افزود: واگذاری مسئولیت و مدیریت به جوانان صاحب‌ایده، عمل‌گرا و آینده‌نگر می‌تواند نقش تأثیرگذاری در مدیریت و توسعه کشور داشته باشد.

پورذهبی بیان کرد: جوانان باید با ایده‌های جدید و ویژگی اخلاقی عمل‌گرا و امیدوار بودن به آینده در عرصه‌های مختلف اجتماعی حضور چراکه امروز مردم بدنبال یک ایده جدید و عملگرا هستند.

وی بانوان را از قشرهای تأثیرگذار و مورد توجه جامعه دانست و افزود: بانوان در دین اسلام از جایگاه و منزلت ویژه‌ای برخوردارند در این راستا باید در عرصه‌های سیاسی و رده‌های مدیریتی بالای اجتماعی و سیاسی بکار گرفته شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر بروز کردن، بومی کردن ایده‌ها و فراهم‌کردن ساز و کار اجرایی در بخش بانوان تأکید و اظهار کرد: بانوان امروز افزون بر مهارت و‌ توانمندی‌های لازم باید دارای ایده نو باشند.

وی با ابراز تأسف از بیکاری نخبگان و افراد تحصیلکرده در استان بیان کرد: این قشر به دلیل فراهم نبودن کار و شغل مناسب از جایگاه واقعی خود فاصله گرفته‌اند.

پورذهبی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در بخش اماکن تاریخی، مذهبی، منازل طبیعی، مناطق دیدنی یادآور شد: با توسعه گردشگری و اماکن مذهبی و تاریخی می‌توان به جذب گردشگر و توریسم، توسعه این صنعت در استان و اشتغال بیشتر جوانان کمک کرد.

انتهای پیام
captcha