طرح حمایت از تولید محتوای قرآنی در هرمزگان اجرا می‌شود
کد خبر: 3966192
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

طرح حمایت از تولید محتوای قرآنی در هرمزگان اجرا می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان از اجرای طرح حمایت از تولید و عرضه برنامه‌های آموزش عمومی قرآن در فضای مجازی، توسط مؤسسات عضو این اتحادیه خبر داد.

عماد ناصری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: طرح حمایت از تولید و عرضه برنامه‌های آموزش عمومی قرآن در فضای مجازی، توسط مؤسسات عضو این اتحادیه از امروز، اول اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 15 خردادماه ادامه دارد.

وی افزود: مؤسسات متقاضی شرکت در این طرح باید نمونه اثر، همراه با شناسه اثر خود را تحویل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان دهند. آثار ارسالی باید شامل فیلم‌های آموزشی مربی‌محور و یا موشن‌گرافی صورت‌محور با موضوع روخوانی، روان‌خوانی و صحیح خوانی قرآن، تجوید قرآن، صحیح و زیباخوانی نماز، حفظ عمومی قرآن، مفاهیم قرآن، همچنین تولید انیمیشن‌های روخوانی، روان‌خوانی و صحیح خوانی قرآن برای کودکان باشد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان با اشاره به اینکه در این طرح از 6 اثر برگزیده تا سقف 10 میلیون ریال حمایت می‌شود، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند آثار خود را به ایمیل اتحادیه به آدرس etehadyehormozgan@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 0901046569 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha