تهیه و توزیع ۱۴ هزار پرس غذای گرم در امامزاده سید حمزه (ع) تبریز
کد خبر: 3966276
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

تهیه و توزیع ۱۴ هزار پرس غذای گرم در امامزاده سید حمزه (ع) تبریز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز از تهیه و توزیع ۱۴ هزار پرس غذای گرم در راستای اجرای طرح ضیافت همدلی در امامزاده سید حمزه (ع) تبریز خبر داد.

تهیه و توزیع ۱۴ هزار پرس غذای گرم در امامزاده سید حمزه (ع) تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف استان، حسین عزیزعلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز، امروز، اول اردیبهشت‌ماه، از تهیه و توزیع ۱۴ هزار پرس غذای گرم در راستای اجرای طرح ضیافت همدلی در امامزاده سید حمزه (ع) این شهر خبر داد و گفت: با مشارکت اداره اوقاف، کمیته امداد امام خمینی(ره) و انصارالفاطمه(س) از روز بیست‌ونهم فروردین‌ماه به مدت ۱۰ روز، غذای گرم در محلات و خانواده‌های نیازمند شهر توزیع می‌شود.

وی، با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در امامزادگان و مساجد تبریز، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، نیت‌های مرتبط با این ماه شامل اطعام افطاری و اجرای ختم قرآن به نیت واقفان به تعداد ۴۰ ختم توسط افراد صحیح القرائت برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز افزود: در این روزها مشارکت در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح «ضیافت الهی» به نیازمندان و همکاری با صداوسیمای استان در رابطه با تهیه و پخش برنامه‌های مستند برای این ماه مبارک نیز با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha