تحصیل رایگان در مدرسه شبانه‎روزی موقوفه عبدالله رضوی
کد خبر: 3966314
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

تحصیل رایگان در مدرسه شبانه‎روزی موقوفه عبدالله رضوی

مدرسه شبانه‌روزی موقوفه عبدالله رضوی در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم(رشته انسانی) از بین دانش‌آموزان واجد شرایط ثبت نام می‌کند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مدرسه شبانه‌روزی موقوفه عبدالله رضوی به‌عنوان یک مجمتع آموزشی ــ رفاهی، مجهزترين و زيباترين دبيرستان شبانه‎روزی پسران در خراسان رضوی است كه خدمات مطلوب آموزشی، تربيتی و رفاهی را به‌صورت رايگان به دانش‌آموزان كه از داشتن پدر محروم و نيازمند هستند، ارائه می‌كند.

در اين دبيرستان شبانه‌روزی دانش‌آموزان افزون بر يادگيری دروس در كلاس‌های درس، در يكی از رشته‌های فنی و هنری مهارت‌های لازم را با استفاده از بهترين امكانات و مربيان آموزشی كسب می‎كنند.

کادر اجرایی و معلمین مجرب به همراه سرپرستان و مشاورین شبانه‌روزی، کلاس‌های هوشمند تخصصی به شکل مجزا برای هر درس، کمک هزینه‌های آموزشی و خوابگاهی (اهدای لباس فرم، لباس ورزشی، کتب تحصیلی و...)، سرویس ایاب و ذهاب رایگان در طی سال برای دانش‌آموزان و خانواده ها، درمانگاه تخصصی ویژه دانش‌آموزان و چکاپ کامل پزشکی و انجام معاینات و خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان، امکانات جدید خوابگاهی و شبانه‌روزی و برنامه غذایی متناسب با این گروه سنی از جمله مزایای تحصیل در این مجتمع آموزشی و خوابگاهی است.

داشتن شرایط وقف‌نامه با ارائه مدارک(گواهی فوت پدر) و قبولی در آزمون علمی و مصاحبه ورودی از شرایط ثبت نام در این مجتمع آموزشی است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به پایگاه اطلاع‎رسانی www.abdollahrazavi.ir مراجعه و یا از ساعت 8 تا 13 در روزهای کاری با شماره‌های  34324017،  34324008،  09155557991،  09025557991 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، موقوفه بزرگ مرحوم رضوی دارای 17 هزار رقبه است كه در مجموع وقف امور بهداشتی، درمانی، آموزشی، ترويج معارف اسلامی و عزاداری حضرت سيدالشهدا(ع) شده است.
 
مریم امیری
انتهای پیام
captcha