محفل انس با قرآن کریم در گتوند برگزار شد + عکس
کد خبر: 3966590
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

محفل انس با قرآن کریم در گتوند برگزار شد + عکس

محفل انس با قرآن کریم همزمان با نهمین روز از ماه مبارک رمضان و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناحیه گتوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حبیبی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گتوند گفت: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان  و گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محفل انس با قرآن کریم صبح پنجشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از پاسداران و سربازان در ناحیه گتوند برگزارشد.

وی با بیان اینکه این محفل نورانی با تلاوت عباس کعب، از طلاب و قاریان استانی همراه بود، اظهار کرد: قرآن نور الهی است و انسان را به‌سوی هدایت الهی و سعادتمندی راهنمایی می‌کند؛ تلاوت قرآن در زندگی روزمره نقش بسزایی دارد که انسان با انجام این عمل متوجه این نقش خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گتوند یادآور شد: از منظر رسول گرامی اسلام(ص) اهل قرآن جایگاه و منزلت والایی دارند و قاریان قرآن در قرن اول هجری نقش محوری و اساسی در تحولات نوپای اسلامی داشته‌اند.

وی گفت: قرآن کریم در جهان امروز به‌عنوان وحدت فرق اسلامی شناخته می‌شود و آنانی که قرآن را به‌عنوان محور اندیشه و عمل قرار می‌دهند نقش تعیین‌کننده‌ای در مسائل داخلی و بین‌المللی داشته‌اند و دارند.
 

داود طهماسبی
انتهای پیام
captcha