جشنواره «رسانه‌های مجازی قرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 3966990
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

جشنواره «رسانه‌های مجازی قرآن» برگزار می‌شود

جشنواره «رسانه‌های مجازی قرآن» با محوریت گفتمان تواصی و قرآن نور امید، به‌عنوان ویژه‌برنامه کارگروه قرآنی ماه مبارک رمضان کشور و به همت سازمان دارالقرآن الکریم درحال برگزاری است.

به گزارش ایکنا، همزمان با فرا رسیدن رمضان، ماه میهمانی خدا، ماه رحمت و بندگی، جشنواره ملی و مجازی «قرآن نور امید» با محوریت گفتمان تواصی و قرآن نورامید، به‌عنوان ویژه‌برنامه کارگروه قرآنی ماه مبارک رمضان کشور به همت سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن الکریم درحال برگزاری است.
 
جشنواره «رسانه‌های مجازی قرآن» یکی از بخش‌های این جشنواره است که شامل تفسیر موضوعی قرآن کریم، در حوزه‌های کتابخوانی، دلنوشته و نامه به سردار دل‌ها است.

حفظ موضوعی قرآن بخش دیگری از این جشنواره است که در قالب تهیه و تولید کلیپ و پادکست با موضوع قرآنی برگزار می‌شود. تلاوت تحقیق سوره مبارکه قدر نیز به عنوان بخش دیگر این جشنواره است، که برای شرکت در آن باید آثار خود را در قالب تولید فیلم کوتاه یا موشن‌گرافی با موضوع قرآنی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنید.
 
بلبلان وحی، تلاوت تقلیدی و نقاشی با مضامین قرآنی بخش‌های دیگر این جشنواره در قالب تولیدات رسانه‌ای و ارسال گزارش فعالیت به صورت عکس و فیلم است.
 
این طرح به صورت ملی و کشوری برگزار می‌شود و دبیرخانه آن در دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی گلستان مستقر است.
 
اختتامیه، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز در تاریخ ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰، همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع)، خواهد بود و برای برگزیدگان این جشنواره بیش از ۷۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.
 
علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.telavat.ir مراجعه و برای شرکت در این جشنواره از طریق عضویت در کانال گلستان قرآن در پیام‌رسان‌های ایتا، سروش و بله به نشانی golestan_quran@ اقدام کرده و آثار خود را برای ادمین کانال به شماره ۰۹۱۹۶۶۹۳۲۱۷ ارسال کنند.
انتهای پیام
captcha