مسابقه خطبه 193 نهج‌البلاغه در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3967081
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
به همت بنیاد غدیر؛

مسابقه خطبه 193 نهج‌البلاغه در همدان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد غدیر همدان از برگزاری مسابقات ویژه ماه مبارک رمضان به همت بنیاد غدیر خبر داد و گفت: مسابقه خطبه 193 نهج‌البلاغه همزمان با ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع) برگزار می‌شود.

مسابقه خطبه 193 نهج‌البلاغه در همدان برگزار می‌شودحمیدرضا نامور، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد غدیر همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری مسابقات ویژه ماه مبارک رمضان به همت بنیاد غدیر خبر داد و اظهار کرد: مسابقه دلنوشته‌ای به امیرالمؤمنین(ع) ویژه رده سنی 10 تا 18 سال، بهترین خاطره از زیارت امام علی(ع) برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقه خطبه 193 نهج‌البلاغه خبر داد و گفت: این مسابقه شامل 15 سؤال چهار گزینه‌ای است که شرکت‌کنندگان می‌توانند در روز 25 رمضان پاسخ این سؤالات را به ادمین کانال بنیاد غدیر به آدرس https://eitaa.com/bonyadghadirhamedan99 ارسال کنند. به برندگان هر بخش به قید قرعه 10 جایزه نفیس اهدا می‌شود.

نامور با اشاره به اینکه این بنیاد با رویکرد هنری به‌دنبال ترویج فرهنگ علوی است، بیان کرد: پویش یکشنبه‌های علوی با تولید محتوا هر هفته به بیان فضایل حضرت علی(ع) پرداخته و یا با رفع شبهه‌ای در این موضوع در فضای مجازی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha