رونمایی از پوستر مسابقات «سراج» و طرح «پرتو آسمانی»
کد خبر: 3967109
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
رحیم خاکی خبر داد:

رونمایی از پوستر مسابقات «سراج» و طرح «پرتو آسمانی»

رئیس فرهنگسرای قرآن از مراسم رونمایی از پوستر پنجمین دوره مسابقات قرآن جلسات شهر تهران با عنوان «سراج» و همچنین طرح «پرتو آسمانی» خبر داد.

رحیم خاکی، رئیس فرهنگسرای قرآن در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به میزبانی فرهنگسرا از جلسه هیئت مدیره سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران اظهار کرد: در حاشیه این نشست، فردا، ششم اردیبهشت‌ماه از پوستر پنجمین دوره مسابقات قرآن جلسات شهر تهران با عنوان «سراج» با حضور حجت‌الاسلام امرودی، رئیس سازمان و تعداد محدودی از مسئولان و مدیران شهری تحت پروتکل‌های بهداشتی رونمایی و به صورت رسمی این مسابقات افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به وقفه بیش از سه سال از برگزاری این رویداد ادامه داد: طی اعلام قبلی و تدابیر اندیشیده شده، مسابقه در رشته قرائت قرآن به صورت مجازی طی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و بانوان و آقایان علاقه‌مند تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه برای ثبت‌نام و ارسال آثار به پرتال فرهنگسرای قرآن به نشانی quran.fahangsara.ir فرصت مراجعه دارند.

رئیس فرهنگسرای قرآن اضافه کرد: همچنین در نظر داریم تا در این ماه اجرای طرح «پرتو آسمانی» را با رویکرد آموزش مفاهیم قرآن آغاز کنیم. طرح، براساس کتاب «فهم‌نامه قرآن کریم» نوشته حجت‌الاسلام و المسلمین حمید محمدی در بستر فضای مجازی و در فاز نخست ویژه آموزش کارکنان سازمان فرهنگی و شهرداری تهران برپا می‌شود.

یادآور می‌شود، فرهنگسرای قرآن در خيابان قزوين، نرسيده به سه‌راه آذری، نبش خيابان شهيد کاظمی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha