طرح رایگان و تخفیفی کتب اسلامی در هامبورگ
کد خبر: 3967176
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

طرح رایگان و تخفیفی کتب اسلامی در هامبورگ

مرکز اسلامی هامبورگ طرح رایگان و تخفیفی کتب اسلامی به مناسبت ماه رمضان و روز جهانی کتاب اجرا کرده است.

به گزارش ایکنا، این مرکز اعلام کرد: طرح رایگان و تخفیفی کتب اسلامی با هدف تشویق خانواده‌ها، مربیان، دانشجویان و مراکز اسلامی شهرهای مختلف آلمان به مطالعه و فرهنگ کتابخوانی اجرا شده است و شامل ارائه دو بسته کتاب به زبان آلمانی است.

«خصوصیات مؤمن از منظر امام علی(ع)»، «سیره نبوی»، «داستان راستان»، «فضیلت‌های روز جمعه»، «امر به معروف و نهی از منکر» و «مفاتیح‌الجنان به زبان عربی» در بسته رایگان این طرح قرار دارند و علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه آدرس و واریز هزینه ارسال 700 یورویی این بسته رایگان را دریافت کنند.

«به من بگو خدا کیست؟»، «اسلام برای ما ـ جلد 3»، «معاد در 10 فصل»، «رمضان؛ ماه رحمت»، آموزش نماز»، «در مدرسه رمضان»، «مناجات‌های ماه رمضان و معنای روزه»، «منتخب جامع السعاده»، «امام علی(ع) را بهتر بشناسیم»(ویژه کودک و نوجوان)، «کتاب رنگ‌آمیزی برای کودکان 1 (داستان‌های پیامبران)» و «نهج‌البلاغه برای کودکان» نیز از کتب ارائه شده در بسته تخفیف 25 درصدی هستند.

هزینه این بسته 8600 یورو است؛ اما با تخفیف ویژه 6500 یورو و با پست رایگان ارسال می‌شود، علاقه‌مندان برای سفارش این کتب می‌توانند به نشانی «Book@izhamburg.com» مراجعه کنند.

روز جهانی کتاب و حق مؤلف، یک رویداد سالانه‌ پیش بینی شده از سوی یونسکو است که هر سال در ۲۳ آوریل به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و احترام به حق مؤلف برگزار می‌شود. جمعه گذشته برابر با 23 آوریل و سوم اردیبهشت روز جهانی کتاب بود.

طرح رایگان و تخفیفی کتب اسلامی در هامبورگ

انتهای پیام
captcha