«رسالت و جایگاه رسانه‌ها در زندگی معنوی جامعه ایرانی» بررسی می‌شود
کد خبر: 3967573
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
به مناسبت هجدهمین سالروز تأسیس ایکنا؛

«رسالت و جایگاه رسانه‌ها در زندگی معنوی جامعه ایرانی» بررسی می‌شود

سخنرانی آنلاین با موضوع «رسالت و جایگاه رسانه‌ها در زندگی معنوی جامعه ایرانی» به مناسبت هجدهمین سالروز تأسیس خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، سخنرانی آنلاین به مناسبت هجدهمین سالروز تأسیس خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با موضوع «رسالت و جایگاه رسانه‌ها در زندگی معنوی جامعه ایرانی» فردا 8 اردیبهشت ماه در ایکنا برگزار می‌شود.

در این برنامه، محمد خدادی، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد سخنرانی خواهند کرد.

برنامه سخنرانی آنلاین «رسالت و جایگاه رسانه‌ها در زندگی معنوی جامعه ایرانی» فردا چهارشنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه، از ساعت 13:15 تا 14:15 در اینستاگرام ایکنا به نشانی iqnanews@ برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود، نخستین و بزرگ‌ترین خبرگزاری تخصصی قرآن‌ کریم در جهان اسلام با عنوان خبرگزاری بین‌المللی قرآن که با عبارت اختصاری «IQNA» شناخته شده است، در 20 آبان‌ماه ۱۳۸۲ مقارن با پانزدهم رمضان المبارک ۱۴۲۴ هجری قمری با حضور رئیس جمهور وقت افتتاح شد.

این خبرگزاری با تولید ۷ خبر در روز به زبان فارسی کار خود را آغاز کرد و اینک پس از گذشت 18 سال از فعالیت خود به فضل الهی توانسته است با تولید روزانه حدود 400 خبر در حوزه‌های فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، سیاست و اقتصاد، معارف، بین‌الملل، چندرسانه‌ای و .. به ۱۹ زبان زنده دنیا، از مرز یک میلیون و پانصد هزار خبر قرآنی گذر کند.

«رسالت و جایگاه رسانه‌ها در زندگی معنوی جامعه ایرانی» بررسی می‌شود

انتهای پیام
captcha