ثواب پویش قرآنی «إقرأ» به روح شهید بحرینی راه قدس تقدیم شد
کد خبر: 3967862
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

ثواب پویش قرآنی «إقرأ» به روح شهید بحرینی راه قدس تقدیم شد

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر انقلاب در راستای پویش بین‌المللی قرائت قرآن به نیابت از روح شهدای راه دفاع از فلسطین ثواب تلاوت قرآن امروز، پانزدهم ماه مبارک رمضان را به روح شهید بحرینی هدیه کرد.

به گزارش ایکنا، پایگاه اطلاع‌رسانی عربی KHAMENEI.IR پویشی قرآنی با عنوان «اقرأ» برای قرائت قرآن را  از اول ماه مبارک رمضان به نیابت از روح شهدای دفاع از فلسطین آغاز کرده است.

 ثواب تلاوت قرآن امروز، نیمه ماه مبارک رمضان، به روح شهید بحرینی راه قدس «شهید محمد جمعه الشاخوری» هدیه می‌شود.

شهید الشاخوری در آوریل ۲۰۰۲ در تظاهراتى اعتراض‌آمیز علیه حمایت‌های آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی مقابل سفارت آمریکا در منامه بحرین، به ضرب گلوله به شهادت رسید.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر انقلاب در پویش «اقرأ» برای قرائت قرآن به نیابت از روح شهدای فلسطین از مسلمانان عرب‌زبان در سراسر جهان دعوت کرده، از طریق هدیه آیات قرآنی به روح شهدایی که در راه فلسطین جانشان را فدا کردند، در این پویش شرکت کنند و شعار #لنتلو_القرآن_لشهداء_فلسطين(برای شهدای فلسطین قرآن بخوانیم) را در شبکه‌های مجازی هشتگ کنند.

قابل ذکر است که این سایت هر روز نامی از یک شهید از کشورهای جهان اسلام و عرب را تا پایان ماه پیشنهاد کرده است و از شرکت‌کنندگان نیز دعوت می‌کند که نام‌های دیگری از شهدای کشورهای خود را که در راه فلسطین به شهادت رسیده‌اند، پیشنهاد دهند.

انتهای پیام
captcha