فراخوان ده‌ها سازمان اسلامی برای حمایت از مردم بیت‌المقدس
کد خبر: 3967945
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

فراخوان ده‌ها سازمان اسلامی برای حمایت از مردم بیت‌المقدس

ده‌ها سازمان اسلامی از کشورهای مختلف جهان، خواستار حمایت امت اسلامی از مقاومت مردم بیت‌المقدس در برابر جنایات صهیونیست‌ها شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از القدس العربی، 50 سازمان اسلامی از امت اسلامی خواستند تا از مردم بیت‌المقدس در برابر  جنایات صهیونیست‌ها حمایت کنند.

این بیانیه در پایان کنفرانس مطبوعاتی علمای مسلمان در مورد جنبش بیت‌المقدس که از سوی اتحادیه بین‌المللی دانشمندان مسلمان با مشارکت گروهی از علمای ملت برگزار گردید، صادر شد.

ده‌ها سازمان‌ اسلامی، از جمله اتحادیه جهانی علمای مسلمان، اتحادیه علمای مسلمان، هیئت علمای فلسطین، بنیاد بین‌المللی منبر الاقصی و اتحادیه علمای اهل سنت از امضاکنندگان این بیانیه هستند. 

این علما در پیام خود از جوانان بیت‌المقدس که با توطئه‌های اشغالگران صهیونیست مقابله می‌کنند، ستایش کردند و آن را یک پیروزی بزرگ بر اشغالگران دانستند که روح امید را در امت اسلامی تقویت می‌کند. 

امضاکنندگان این بیانیه از خطبا و وعاظ مسلمان خواستند تا خطبه‌های دو جمعه آینده را به روشنگری درباره اهمیت بیت‌المقدس و قیام فلسطینیان و دعا برای پیروزی آنها و اعلام همبستگی با جنبش آزادی خواهی آنان اختصاص دهند. 

سازمان‌هایی از کشورهای مراکش، هند، سوریه، الجزایر، افغانستان، عراق، لبنان، سومالی، لیبی، ایران، سنگال، اندونزی، مالزی، اردن، چاد، تونس و ترکیه از امضاکنندگان این بیانیه هستند.

انتهای پیام
captcha