دیدار هنیه با وزیر خارجه قطر/ اسرائیل به دنبال ممانعت از انتخابات فلسطین است
کد خبر: 3968033
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

دیدار هنیه با وزیر خارجه قطر/ اسرائیل به دنبال ممانعت از انتخابات فلسطین است

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در رأس هیئتی بلندپایه از این جنبش با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر دیدار کرد.

اسماعیل هنیه با وزیر خارجه قطر دیدار کردبه گزارش ایکنا؛ در این دیدار طرفین به بررسی آخرین تحولات فلسطین به ویژه درگیری‌های اخیر در قدس و نوار غزه پرداختند.

هیئت حماس ضمن تشریح حوادث و رخدادهای جاری در قدس، اعلام کرد که قدس شریف محور نزاع با دشمن صهیونیستی است و ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی از حقوق خود در این شهر کوتاه نخواهد آمد.

بنا به اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هنیه تأکید کرد که نزاع بر سر قدس، نزاع بر سر هویت و موجودیت فلسطینیان در این شهر است و ملت فلسطین در مقابل طرح‌های یهودی‌سازی دشمن صهیونیستی سینه سپر کرده و این طرح‌ها را به شکست خواهد کشاند.

هیئت حماس بر موضع ثابت خود در رابطه با ضرورت برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری، ریاست تشکیلات خودگردان و شورای ملی تأکید کرد و گفت دشمن صهیونیستی به دنبال ممانعت از برگزاری آن به ویژه در شهر قدس است.

این هیئت ضمن تأکید بر روابط خوب و مستحکم فلسطین و قطر، از حمایت‌های این کشور از ملت فلسطین و تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش رنج و محنت‌های فلسطینیان به ویژه در نوار غزه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha