برگزاری مسابقه آنلاین «ریحانة المصطفی» در عراق
کد خبر: 3968047
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

برگزاری مسابقه آنلاین «ریحانة المصطفی» در عراق

مرکز فرهنگ خانواده آستان مقدس عباسی مسابقه فرهنگی مجازی ویژه بانوان با عنوان «ریحانة المصطفی» برگزار کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از شبکه جهانی الکفیل، مسابقه مجازی ریحانة المصطفی از سوی آستان مقدس عباسی و با محوریت سیره امام حسن مجتبی (ع) و گوشه‌هایی از حیات پربرکت ایشان به مناسبت سالروز ولادت آن امام بزرگوار آغاز شده است و تا سه روز ادامه دارد.
 
اسمهان ابراهیم، مدیر مرکز فرهنگ خانواده آستان عباسی در این باره گفت: این مسابقه یکی از مسابقات تخصصی این مرکز است که همزمان با روز ولادت ائمه اطهار (علیهم السلام) برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این مسابقه به مناسبت فرا رسیدن 15 رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) برای آشنایی با سیره گرانقدر امام دوم شیعیان در نظر گرفته شده است.
 
مدیر مرکز فرهنگ خانواده آستان عباسی اظهار کرد: مسابقه ریحانة المصطفی شامل مجموعه سؤالاتی درباره زندگی امام حسن مجتبی (ع) است که از سوی یک کمیته تخصصی و با استفاده از کتب معتبر طرح شده است تا شرکت کنندگان برای یافتن پاسخ صحیح سؤالات به کتاب‌های سیره مراجعه کرده و در این زمینه مطالعه داشته باشند.
 
اسمهان ابراهیم توضیح داد که مدت مسابقه از روز چهارشنبه (8 اردیبهشت) همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) تا سه روز آینده خواهد بود و به سه نفر از بانوانی که بالاترین رتبه را کسب کنند جوایزی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام
captcha