ثبت نام زیارت نیابتی آستان مقدس حسینی برای نخستین شب قدر
کد خبر: 3968192
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

ثبت نام زیارت نیابتی آستان مقدس حسینی برای نخستین شب قدر

آستان مقدس امام حسین(ع) اعلام کرد که با توجه به اینکه در شرایط شیوع کرونا امکان زیارت برای خیلی‌ها میسر نیست، عاشقان حسینی می‌توانند از طریق ثبت نام در سایت آستان، زیارت نیابتی برای نخستین شب قدر را درخواست بدهند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حسینی،  بنیاد رسانه‌های دیجیتال امام حسین(ع) وابسته به آستان مقدس حسینی اعلام کرد، امسال عشاق زیارت حرم امام حسین(ع) که به دلیل شیوع کرونا امکان سفر به کربلا را ندارند، می‌توانند از طریق ثبت نام در وب سایت رسمی آستان مقدس حسینی از خادمان حرم تقاضا کنند که در نخستین شب قدر نائب الزیاره آنها باشند.

ولاء الصفار، رئیس این بنیاد گفت کسانی که در  صفحه مخصوص سایت آستان مقدس حسینی ثبت نام کنند، مراسم زیارت امام حسین(ع) به نیابت از آنها انجام می‌شود.

وی افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا برای میلیون‌ها نفر از پیروان و عاشقان اهل بیت(ع) رساندن خود به حرم امام حسین(ع) برای انجام آیین‌های زیارت و اقامه نماز در شب‌های پر برکت قدر مشکل است و روایت‌های بسیاری از اهل بیت(ع) درباره عظمت شب‌های قدر نقل شده است که شیعیان را برای زیارت امام حسین(ع) در این شب‌ها مشتاق‌تر می‌کند.

الصفار گفت که مدیریت سایت آستان مقدس حسینی برنامه جامعی را برای جمع‌آوری اسامی ثبت شده در سایت برای انجام شدن زیارت و دعا به شکل نیابتی از آنها تدارک دیده است.

وی تأکید کرد که آخرین مهلت ثبت نام از علاقه‌مندان ساعت هفت بعد از ظهر فردا شنبه یکم ماه مه 2021 برابر با ساعت 17:30 یازدهم اردیبهشت 1400 به وقت ایران است.

رئیس بنیاد رسانه‌های دیجیتال آستان مقدس حسینی گفت که هر کسی می‌تواند به تعداد نامحدودی نام ارسال کند و همچنین امکان ارسال نام اموات به منظور پیوستن روح آنها به دعا و زیارت در حرم سیدالشهداء وجود دارد.

انتهای پیام
captcha