ویژه‌برنامه «وحدت در شب‌های قدر» با حضور روحانیون خارج از کشور
کد خبر: 3968256
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

ویژه‌برنامه «وحدت در شب‌های قدر» با حضور روحانیون خارج از کشور

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا به منظور گرامیداشت شب‌های قدر ویژه‌برنامه مجازی «وحدت در شب‌های قدر» با حضور روحانیون مراکز اسلامی خارج از کشور برگزار کرده است.

به گزارش ایکنا، این برنامه از شب گذشته، 10 اردیبهشت‌ماه در فضای زوم آغاز شده است و تا ششم می 2021 (16 اردیبهشت‌ماه) ادامه دارد.

این مراسم هر شب به صورت هم‌زمان ساعت 21 به وقت لندن، 22 به وقت اروپای مرکزی، 23 (مسکو) و 30 دقیقه بامداد به وقت تهران آغاز می‌شود و میزبان روحانیونی از داخل و مراکز اسلامی خارج از ایران است.

حجت‌الاسلام سیدضیاء الدین مکی، رئیس مرکز اسلامی فرانسه و حجت‌الاسلام محمدهادی مفتح، رئیس مرکز اسلامی هامبورگ در برنامه «وحدت در شب‌های قدر» سخنرانی خواهند کرد و این برنامه شب گذشته با سخنرانی حجت‌الاسلام صابر اکبری جدی، رئیس مرکز اسلامی مسکو و مداحی حاج صادق آهنگران همراه بود.

این برنامه با قرائت قرآن و ذکر مصیبت از سوی مداحان اهل بیت(ع) همراه است و لینک شرکت در آن «https://us02web.zoom.us/j/8349144610#success » با پس ورد «8349144610» اعلام شده است.

خواندن دعای جوشن کبیر و قرآن به سرگرفتن از دیگر برنامه‌های مراسم اعلام شده است و محمدرضا علیزاده، حجج اسلام احمد واعظی، میثم قاسمی، محمد برمایی، یحیی جهانگیری سهروردی و مرتضی جوادی آملی از دیگر شرکت‌کنندگان و سخنرانان برنامه خواهند بود. علاوه بر حاج صادق آهنگران، حاج حامد خمسه و حاج حسن کاتب کربلایی نیز در این برنامه به مداحی و ذکر مصیبت می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha