بخش فروش مکتوب نمایشگاه قرآن آغاز شد
کد خبر: 3968416
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

بخش فروش مکتوب نمایشگاه قرآن آغاز شد

مدیر فروش نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از آغاز فروش بخش مکتوب نمایشگاه مجازی قرآن کریم از امروز خبر داد.

بخش فروش مکتوب نمایشگاه قرآن آغاز شدبه گزارش ایکنا به نقل از رادیو گفت‌وگو حسین صفری مدیر فروش نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم در ارتباط زنده با برنامه «تقاطع فرهنگ» درباره نمایشگاه مجازی قرآن گفت: نمایشگاه قرآن هر ساله برگزار می‌شد، اما شیوع ویروس کرونا مانع برگزاری آن در سال گذشته برگزار شود. از این رو معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از نمایشگاه مجازی کتاب، برآن شد تا نمایشگاه قرآن کریم را هم به صورت مجازی در دو بخش نمایشگاهی و فروشگاهی برگزار کند.
 
وی در پاسخ به چگونگی پیش‌بینی‌های فنی برای سرور‌های بسترساز در برپایی نمایشگاه اظهار کرد: معاونت قرآن با همکاری خانه کتاب بر بستر سرور‌های سایت نمایشگاه کتاب این کار را انجام می‌دهد؛ با این تفاوت که ۱۵۰ اشکال را هم رصد و ۸۰ مورد از اشکالات را رفع کرده‌ایم؛ بنابراین امیدواریم خریداران با سهولت اقدام به خرید کرده و ناشران کار را با سرعت بیشتری انجام دهند.
 
صفری درباره نحوه فروش گفت: جلسات متعددی با اداره پست برگزار کردیم و این اداره بر پایه سامانه پست کتاب فعال است؛ و این قرارداد برای نمایشگاه مجازی قرآن کریم تقویت شده و مهم‌ترین نکته این است که با تمهیدات معاونت قرآن و فرهنگی ارسال مرسوله‌ها رایگان باشد و تخفیف آثار و کتاب در نمایشگاه نیز تا ۲۰ درصد اعمال شده است. ناشران نیز تا سقف خرید کمتر از ۵۰ هزار تومان هزینه پستی پرداخت نمی‌کنند.
 
صفری با بیان اینکه فروش بخش مکتوب از امروز آغاز شده است، افزود:  در این دوره بخش ویژه نیز در نظر گرفته شده است، به این معنی که به جز کتاب‌های دینی و قرآنی کتاب‌های دفاع مقدس هم به این مجموعه اضافه شده است و حدود ۵۰۰ ناشر در این بخش ثبت نام کرده‌اند.
 
یادآور می‌شود، این دوره از نمایشگاه به دلیل شیوع کرونا بر بستر فضای مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.iqfa.ir از بخش‌های مختلف فروشگاهی و محتوایی نمایشگاه بازدید کنند. فرصت بازدید و خرید از این نمایشگاه از امروز تا ۲۱ اردیبهشت فراهم است.
انتهای پیام
captcha