دوره آموزشی بهینه‌سازی مصرف انرژی برگزار می‌شود
کد خبر: 3968800
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

دوره آموزشی بهینه‌سازی مصرف انرژی برگزار می‌شود

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری جهاددانشگاهی دوره آموزشی با موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی برگزار می‌کند.

جهاددانشگاهی

به گزارش ایکنا، دوره آموزشی با موضوع «بهینه‌سازی مصرف انرژی»، پیرو تفاهم‌نامه منعقد شده میان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت برگزار می‌شود و جهاددانشگاهی به عنوان مجری در آن ایفای نقش خواهد کرد.

هدف از این دوره، توان‌افزایی زنان و خانواده‌ها در خصوص مصرف بهینه انرژی است و اعضای ۳۶۰۰ سمن فعال در حوزه‌های زنان و محیط‌زیست به عنوان شرکت‌کنندگان در این دوره ۲۴ ساعته با سه سرفصل روش‌های مقدماتی صرفه‌جویی انرژی در ساختمان، روش‌های پیشرفته صرفه‌جویی انرژی در ساختمان و مدیریت انرژی و بهینه‌سازی موتورخانه در ساختمان که توسط مدرسان منتخب جهاددانشگاهی آموزش داده می‌شود، آشنا خواهند شد.

از جمله مزیت‌های این دوره آموزشی می‌توان به بهره‌مندی از حضور اساتید مطرح این حوزه، برخورداری از تخفیف شرکت ملی گاز برای شرکت‌کنندگانی که موفق به کاهش مصرف شوند، استفاده از ظرفیت مرکز رشد وزارت نفت برای علاقه‌مندان و ارائه مدرک معتبر آموزشی جهاددانشگاهی اشاره کرد.

بانوان عضو سمن‌های حوزه زنان و محیط‌زیست که علاقه‌مند به شرکت در این دوره آموزشی هستند، می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه و یا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۱۰۲۳۹-۰۲۱۶۶۴۱۰۲۴۷-۰۲۱۶۶۴۱۰۲۵۴ تماس گیرند.
انتهای پیام
captcha