توزیع 2 هزار بسته معیشتی در قالب پویش «سفره‌ای به وسعت ایران»
کد خبر: 3968843
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
از سوی کانون خدمت رضوی انجام شد؛

توزیع 2 هزار بسته معیشتی در قالب پویش «سفره‌ای به وسعت ایران»

به مناسبت شب‌های قدر و در قالب پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» تعداد دو هزار بسته معیشتی از سوی کانون خدمت رضوی منطقه 15 تهران در میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ایکنا، داود آذرنوش، سرپرست دبیرخانه کانون خدمت رضوی منطقه 15 تهران طی سخنانی اظهار کرد: دبیرخانه این کانون تعداد دو هزار بسته ارزاق حمایتی را در پویش سفره‌ای به وسعت ایران ویژه ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان توزیع کرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی که به واسطه شیوع ویروس کرونا برای برخی از هموطنانمان ایجاد شده است، تصریح کرد: بیش از یک سال است که کشور گرفتار این ویروس منحوس شده و متأسفانه مشکلات معیشتی برای برخی از هموطنان ایجاد شده است، لذا در این شرایط خاص آستان قدس رضوی وظیفه خود می‌داند به میزان توان به کمک نیازمندان بشتابد و به میزان مقدورات برای رفع نیازهای اولیه آن‌ها اقدام کند، اما سیاست اصلی ما کاهش فقر است.

آذرنوش یادآور شد: این بسته‌های کمک‌ معیشتی شامل برنج ایرانی 10 کیلویی، جو پرک، حبوبات شامل عدس، لپه، لوبیا قرمز و نخود، ماکارونی، رب، پنیر، چای و پک‌های بهداشتی مانند ماسک و محلول ضدعفونی کننده بود که از سوی کانون‌ خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران به خانواده‌های نیازمند و محرومان اهدا شد.

سرپرست دبیرخانه کانون خدمت رضوی منطقه 15 تهران به برنامه‌های این دبیرخانه اشاره کرد و گفت: از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در کشور تاکنون این دبیرخانه توفیق داشته تا بیش از 15 هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته 500 هزار تومان در ۲۲محله در۱۰ مرحله در ایام خاص در میان مددجویان تحت پوشش توزیع کند.

انتهای پیام
captcha