فعالیت اپلیکیشن «پاسخگو» در نمایشگاه مجازی قرآن
کد خبر: 3968942
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

فعالیت اپلیکیشن «پاسخگو» در نمایشگاه مجازی قرآن

مدیر روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با بیان اینکه تاکنون به بیش از ۲۵ میلیون سوال، پاسخ داده‌ایم، گفت: اپلیکیشن «پاسخگو» مجموعه‌ای از خدمات پاسخگویی بوده که مهمترین بخش آن، امکان برقراری گفتگوی متنی زنده است.

حضور اپلیکیشن «پاسخگو» در نمایشگاه مجازی قرآن / پاسخگویی به 25 میلیون سوال

به گزارش ایکنا، محمد پورنوروز‌، مدیر روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی که با غرفه مجازی این مرکز در نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور یافته است، درباره فعالیت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی اظهار کرد: این مرکز با هدف پاسخ به سؤالات شرعی و دینی هموطنان از سال ۱۳۸۶ فعالیت خودش را رسماً آغاز کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون به بیش از ۲۵ میلیون سوال پاسخ داده‌ شده است، تصریح کرد: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، بزرگترین مرکز پاسخگویی به سوالات در کشور است که یکسری ویژگی دارد؛ یکی از این ویژگی‌ها پاسخگویی اختصاصی است؛ یعنی فضلای حوزوی با تحصیلات دانشگاهی مرتبط به‌صورت اختصاصی در گروه‌های هفتگانه قرآن، حدیث، کلام و اعتقادات، تاریخ و سیره، اخلاق و تربیت، مشاوره و روانشناسی و همچنین فقه و احکام به سوال مخاطبان پاسخ می‌دهند.

مدیر روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی گفت: یکی از امکانات این مرکز این است که در بسترهای متنوع ارتباطی، امر پاسخگویی را انجام می‌دهیم؛ یکی از راه‌ها تماس مخاطبان با شماره تلفن ۰۹۶۴۰۰ است؛ کارشناسان مرکز همه روزه از ساعت هشت صبح تا هشت شب و در ماه مبارک رمضان از ساعت هشت صبح تا ۲۲ آماده پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی مخاطبان هستند.

پورنوروز‌ با بیان اینکه ۳۳۰ خط تلفن برای پاسخگویی به سوالات در نظر گرفته شده است، افزود: پیامک مرکز با شماره ۳۰۰۰۹۶۴۰ در قسمت پاسخگویی به احکام شرعی، آماده خدمت‌رسانی است و به سوالات مخاطبان در بازه زمانی میانگین پنج‌ ساعته پاسخ داده می‌شود.

وی تاکید کرد: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در غرفه مجازی خود در نمایشگاه مجازی قرآن کریم، درگاه‌های ارتباطی خودش را به مخاطبان معرفی می‌کند.

مدیر روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با اشاره به اینکه یکی از بهترین بسترهای ارتباطی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، اپلیکیشن «پاسخگو» است، خاطرنشان کرد: این اپلیکیشن، مجموعه‌ای از خدمات پاسخگویی است؛ در این اپلیکیشن امکان ارسال سوال وجود دارد که کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ سوال مخاطبان ارسال می‌شود.

پورنوروز امکان دسترسی به موتور جستجوی سوالات، کانال‌های تخصصی پاسخگویی، دسترسی به سایر نرم‌افزارهای موضوعی و مناسبتی مرکز را از دیگر امکانات اپلیکیشن «پاسخگو» عنوان و اظهار کرد: مهمترین بخش این اپلیکیشن، امکان برقراری گفت‌وگوی متنی زنده است؛ کارشناسان برخط ما از ساعت 8 تا ۱۲ شب و در ماه مبارک رمضان ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستند.

انتهای پیام
captcha