شهید مطهری رسالت علمی خود را به خوبی ایفا ‌کرد
کد خبر: 3969077
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
امام‌جمعه کاشان:

شهید مطهری رسالت علمی خود را به خوبی ایفا ‌کرد

امام‌جمعه کاشان گفت: شهید مطهری اسلام‌شناس راستین و مغز متفکر بود که رسالت علمی خود را به خوبی ایفا می‌کرد و با فکر و مغز او مبارزه می‌شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، 13 اردیبهشت‌ماه در مراسم تجلیل از استادان نمونه آموزشی دانشگاه کاشان، استادان را نیروهای نخبه، کارآمد و نیروهای برجسته دانست و گفت: دشمن همیشه به‌دنبال دانشمندان هسته‌ای و نیروهای نخبه ما همچون استاد شهریاری‌ها، فخری‌زاده و شهید مطهری هستند و آنها را مورد هدف قرار می‌دهند و به شهادت می‌رسانند.

امام‌جمعه کاشان با اشاره به سالروز شهید آیت‌الله مطهری به نام روز معلم، افزود: شهید مطهری اسلام‌شناس راستین و مغز متفکر بود که رسالت علمی خود را به خوبی ایفا می‌کرد و با فکر و مغز او مبارزه می‌شد.

وی دانشگاه کاشان را با دارا بودن دانشمندان بین‌المللی از دانشگاه‌های مطرح و به نام در کشور یاد کرد و گفت: این دانشمندان مایه افتخار شهر و کشور هستند که باید قدردان این‌گونه افراد باشیم.

آیت‌الله سلیمانی مهمترین رسالت دانشگاه را رسالت علمی و ارائه خدمات برای رفع معضلات و مشکلات جامعه دانست و اظهار کرد: دانشگاهی که این همه سرمایه انسانی نخبه، متخصص ومتدین و خدوم دارد باید بتواند خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهد.

یادآور می‌شود، در این مراسم از  39 استاد نمونه آموزشی وارتقاء یافته دانشگاه کاشان تجلیل شد.

جواد کریمی
انتهای پیام
captcha