نمایش رایگان فیلم‌های قرآنی در نمایشگاه مجازی قرآن
کد خبر: 3969729
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹

نمایش رایگان فیلم‌های قرآنی در نمایشگاه مجازی قرآن

معاون توسعه کسب و کار «فیلم‌گردی» ضمن تشریح فعالیت‌های این سامانه در نمایشگاه قرآن گفت: در این سامانه فیلم‌های قرآنی ایرانی و خارجی به صورت رایگان نمایش داده می‌شود.

نمایش رایگان فیلم های قرآنی در نمایشگاه مجازی قرآن

به گزارش ایکنا، حسام وهیب، معاون توسعه کسب و کار «فیلم‌گردی» که در ایام برگزاری نمایشگاه، خدمات ویژه‌ای را برای بازدیدکنندگان از «فیلم‌گردی» در نظر گرفته‌ است، در مورد فعالیت‌های این سامانه، اظهار کرد: سال ۱۳۹۳ فعالیتمان را با عنوان «سفیر فیلم» آغاز کردیم و کمی بعدتر به «سینما مارکت» تغییر عنوان دادیم؛ از آبان ۱۳۹۸ نیز فعالیتمان با عنوان «فیلم‌گردی» کلید خورد.

وی درباره خدمات ویژه فیلم‌گردی در ایام نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم تصریح کرد: به‌مناسبت برگزاری این نمایشگاه، تمامی محتواهایی که با «مفاهیم قرآنی» ارتباط دارند به‌صورت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان از فیلم‌گردی قرار می‌گیرد؛ این در حالی است که اگر بازدیدکنندگان به‌صورت عادی بخواهند از این محتواها استفاده کنند، باید ماهانه ۴۰ هزار تومان بپردازند.

معاون توسعه کسب و کار فیلم‌گردی با بیان اینکه بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه و ثبت‌نام در www.filmgardi.com/s/ramadan1400 از محتوای با مفاهیم قرآنی فیلم‌گردی استفاده کنند، افزود: ثبت‌نام‌کنندگان می‌توانند از اشتراک رایگان هفت روزه «فیلم‌گردی» نیز استفاده کنند.

وهیب با اشاره به اینکه محتوای با مفاهیم قرآنی فیلم‌گردی ترکیبی از مجموعه‌ها و فیلم‌های ایرانی و خارجی است، گفت: به ۳۱۳ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان و بازدیدکنندگان به قید قرعه اشتراک سه ماهه طلایی فیلم‌گردی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه فیلم‌گردی بر تولید محتوای سالم و مناسب برای خانواده‌‌های ایرانی تاکید دارد، خاطرنشان کرد: ما سال ۱۴۰۰ را سال تولیدات بزرگ هدف‌گذاری کرده‌ایم.

انتهای پیام
captcha