خط رسانه‌ای دشمن تصویرسازی منفی و القای ناامیدی در جامعه است
کد خبر: 3969875
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خط رسانه‌ای دشمن تصویرسازی منفی و القای ناامیدی در جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه خط رسانه‌ای دشمن به‎دنبال تصویرسازی منفی و القای ناامیدی در جامعه است، تصریح کرد: با وجود تحریم‌ها و شرایط اقتصادی، ایران جزو ۱۰ کشور برتر نظامی جهان است.

خط رسانه‌ای دشمن تصویرسازی منفی و القای ناامیدی در جامعه استبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، 17 اردیبهشت در پیام جمعه این هفته با اشاره به اینکه بر اساس آموزه‌های الهی ملتی سرافراز هستند که مسئولان آن اهل تقوا باشند، اظهار کرد: جامعه نیازمند مجموعه‌ای از مسئولانی است که در برابر مطامع دنیوی دچار لغزش نشوند و تنها چیزی که می‌تواند جنبه بازدارندگی داشته باشد، تقوا است.

وی با اشاره به اینکه در آموزه‌های دینی به‌دلیل رشد و کمال ناشی از تقوا و قدرت بازدارندگی آن به‌طور موکد بر تقوا و پرهیزگاری تأکید شده است، داشتن منزلت اجتماعی و تلاش برای رفع نیازهای مردم را موهبت الهی دانست و گفت: هر کس در هر پست و مقامی فرصت خدمت‌رسانی پیدا کرده است باید آن را امانت الهی بداند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با یادآوری اینکه اگر انسان اندوهی را از دلی بزداید، به کمک مظلومی بشتابد یا برای بی‌پناهی سرپناهی پیدا کند، توفیقی الهی نصیب او شده که نصیب تمام افراد نمی‌شود، اضافه کرد: در بیانی از امام حسن عسکری(ع) بر امانت‌داری، تقوا الهی و پرهیزگاری در دین تأکید شده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه هر کار و موفقیتی با امید به موفقیت شروع می‌شود و فعالیت‌های مختلف بدون امید به موفقیت ره به جایی نمی‌برد، افزود: وقتی فرد یا جامعه‌ای افق آینده را روشن ببینند در مسیر حرکت به اهداف خود ناامید نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از آغاز در سال ۴۲ تا ۵۷ و تداوم آن تا امروز با موتور محرکه امید به موفقیت حرکت کرده است، تصریح کرد: امروز خط رسانه‌ای دشمن نشان دادن تصویری منفی و ناکارآمد از نظام اسلامی است، کمااینکه نظام سلطه چنین القا می‌کند راه رسیدن به موفقیت راه سازش، تسلیم و مذاکره در برابر نظام سلطه است و این در حالی است که ما در شرایط تحریم جزو ۱۰ قدرت برتر نظامی دنیا و از حیث خودکفایی در نقطه مطلوبی هستیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه در تولید دارو، اختراعات، زیست فناوری، سلول‌های بنیادین با وجود تحریم‌‌ها موفقیت‌های چشم‌گیری حاصل شده است، تصریح کرد: این موارد نشان‌دهنده آن است که این پیشرفت با امید با آینده محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه یکی از مصادیقی که توانسته است راه امید به آینده را روشن کند، تعیین روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: قدس موضوعی جهانی، انسانی و اسلامی است کمااینکه امام راحل در مورد روز قدس فرمودند روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران است و در روز قدس باید تمام مستضعفان را از چنگ مستکبران بیرون آورد.

وی با یادآوری اینکه در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا نوع بزرگداشت روز قدس تغییر کرده است، تصریح کرد: رژیم اشغالی در درون با مشکلات فراوانی مواجه است و مجاهدان فلسطینی به این نتیجه رسیدند مذاکره با رژیم اشغالگر قدس راه به جایی نمی‌برد و موفقیت خود را در مقاومت دیدند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه در طول ده‌ها سال مذاکره رژیم اشغالگر قدس و فلسطین، نقشه در اختیار فلسطین کوچک شده و نقشه رژیم اشغالگر قدس بزرگ شده است، تصریح کرد: مذاکره کمپ دیوید و اسلو هیچ نتیجه‌ای نداشته و نتیجه آن عمل نکردن استکبار به تعهدات خود است چراکه استکبار فقط زمان می‌گیرند تا بتوانند به مساحت رژیم اشغالگر قدس اضافه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه توطئه دشمنان این است که بقیه زمین‌های فلسطینیان در قالب معامله قرن از آنان گرفته شود، افزود: امروز فلسطینیان با صلابت پاسخ رژیم اشغالگر قدس را می‌دهند، امروز روز قدس، روزی جهانی است و تمام دنیا بر آزادسازی قدس به عنوان پایتخت فلسطین تأکید دارند‌.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سه دهه گذشته بر اقتصاد تأکید دارند، ادامه داد: رونق تولید، پشتیبانی، تولید و اقتصاد مقاومتی و نام‌گذاری‌های دیگر از سوی مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که اقتصاد از هر چیزی مهم‌تر است.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه دو دهه قبل مقام معظم رهبری فرمودند جنگ بعدی جنگ نظامی نخواهد بود بلکه جنگ آینده جنگ اقتصادی خواهد بود، اظهار کرد: دشمن از طریق مضایقه در فروش نفت، خرید دارو و غذا به ما فشار می‌آورند، افزود: اصرار مقام معظم رهبری بر احداث پالایشگاه بنزین خلیج‌فارس ما را از بنزین خودکفا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با یادآوری اینکه مردم لرستان مردم بصیر هستند و حرف صادقانه را می‌پذیرند، یادآور شد: مردم لرستان انقلاب را از آن خود می‌دانند البته از برخی عملکردها ناخشنود هستند، اما این مردم شریف در ۲۸ خرداد با انتخاب بهترین فرد برای رئیس‌جمهوری و بهترین‌ها برای شورای شهر و روستا تلاش می‌کنند اقتصاد را به ثبات برسانند.

وی با یادآوری اینکه بیش از ۴۵ روز از سال جدید می‌گذرد و بسیاری از کارگاه‌ها در لرستان تعطیل یا در حداقل تولید هستند، گفت: می‌طلبد مسئولان استانی کارگاه‌ها را احیا کرده و برای راه‌اندازی آنان زمان‌بندی مشخص کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با تقدیر از حضور مردم لرستان و جوانان در شب‌های احیا، ادامه داد: در شهرها و روستاها حضور مردم امیدبخش بود کمااینکه در این روزها شاهد کمک‌های مؤمنانه به‌صورت وسیع در سطح استان بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه در دیدار با مجمع نمایندگان بر انسجام بیشتر نمایندگان تأکید شده است، تصریح کرد: تمام نمایندگان با وحدت رویه، مسائل اولویت‌دار استان مانند افزایش تخصیص آب را دنبال کنند چراکه مردم به نمایندگان رای داده‌اند و انتظار حل مشکلات و احیای کارخانجات تعطیل شده را دارند از طرفی مسئولان اجرایی با کمک نمایندگان بودجه‌های متمرکز و ملی را جذب کنند.

انتهای پیام
captcha