اعتراضات شبانه اهالی غزه در حمایت از قیام ضدصهیونیستی مردم بیت‌المقدس
کد خبر: 3970084
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

اعتراضات شبانه اهالی غزه در حمایت از قیام ضدصهیونیستی مردم بیت‌المقدس

گروه‌های جوانان مقاومت فلسطین در غزه در همبستگی با قیام مردم بیت‌المقدس اعلام کردند اعتراضات شبانه به جنایت‌های صهیونیست‌ها را آغاز می‌کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیاالیوم، گروه‌های جوانان موسوم به بازوهای انتفاضه (سواعد الانتفاضه) و یگان‌های شهید ودیع حداد زیرمجموعه جبهه مردمی، در واکنش به وقایع بیت‌المقدس، وضعیت هشدار عمومی در نوار غزه اعلام کردند.

گروه بازوهای انتفاضه در بیانیه‌ای اعلام کرد که واحدهای بالون از ساعات اولیه صبح روز شنبه کار خود را آغاز کرده و ده‌ها بالون آتش‌زا را به سمت شهرک‌های اسرائیلی در حوالی نوار غزه پرتاب کردند.

این گروه خواستار جمع‌آوری و سوزاندن صدها لاستیک در امتداد سیم‌های خاردار در شرق نوار غزه از صبح شنبه شد. همچنین اعلام کرد اعتراضات شبانه از ساعت هشت شب در همه اردوگاه‌های در نوار غزه شرقی آغاز می‌شود.

واحدهای شهید ودیع حداد نیز اعلام کردند که اعضای آنها برای پرتاب بالن‌های آتش‌زا و منفجره به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین آماده‌اند.

این گروه در بیانیه‌ای گفت که با توجه به حوادث اخیر و تشدید خشونت اسرائیل علیه مردم فلسطین در بیت‌المقدس اشغالی و محله شیخ جراح، ما بسیج عمومی اعلام و تأکید می‌کنیم که نبرد ما با اشغالگران به هر شکل ممکن ادامه دارد. رژیم صهیونیستی باید بداند تعرض به سرزمین و مقدسات ما برای آن رژیم ممنوع است و در صورت هرگونه جنایت در حق مردم ما بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بیت‌المقدس را تنها نخواهیم گذاشت؛ دشمن آرامش و امنیت نخواهد داشت و چاره‌ای جز ترک اشغالگری ندارد.

انتهای پیام
captcha