محفل انس با قرآن «گلشن وحی» در شهرستان گرمی برگزار شد
کد خبر: 3970091
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

محفل انس با قرآن «گلشن وحی» در شهرستان گرمی برگزار شد

محفل انس با قرآن «گلشن وحی» با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده‌های شهدا در شهرستان گرمی برگزار شد.

محفل انس با قرآن «گلشن وحی» در شهرستان گرمی برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، محفل انس با قرآن «گلشن وحی» با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده‌های شهدا به صورت باشکوه و منظم و نیز رعایت اصول و موازین بهداشتی در شهرستان گرمی برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد قربانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمی، ۱۸ اردیبهشت‌ماه در محفل انس با قرآن «گلشن وحی» در اردبیل، اظهار کرد: بزرگ‌ترین معجزه دین اسلام کتاب خدا است که می‌تواند به عنوان یک هدایتگر معنوی راه رسیدن به سعادت را هموار کند.

وی بیان کرد: یکی از اهداف ما از برگزاری این محافل و مجلس روشنگری و بیداری مردم نسبت به مسائل فرهنگی است که در این زمینه نیاز است تا از ظرفیت دانش‌آموزان و کودکان برای مأنوس کردن با فرهنگ قرآنی استفاده شود تا بتوانیم آثار و برکات آن را در زندگی خود احساس کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمی بیان کرد: قرآن کریم شفای درد دردمندان است و آلودگی‌ها را پاکسازی می‌کند که این مهم در راستای بخشیدن سعادت واقعی به روح انسان بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه باید روح خود را با قرآن اُنس دهیم.

قربانی بیان کرد: قرآن از آسیب‌های اجتماعی در جوامع اسلامی جلوگیری می‌کند و توطئه‌های دشمنان را از مسلمانان دور می‌کند که باید به خصوص در این روز‌ها خواندن قرآن را بیش از پیش در جامعه اسلامی ترویج داده و در شفا و رحمت خداوند را به روی بندگان مؤمن خداوند بگشاییم.

وی تصریح کرد: ترویج و توسعه برنامه‌ها و مسائل فرهنگی یک اولویت اساسی برای دستیابی به اهداف مورد نظر است که برای جلوه‌گری آثار و برکات قرآن کریم در زندگی برگزاری مراسمات قرآنی هر چند با استفاده از فضای مجازی اولویت اساسی است و باید مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام
captcha