تبیین تاریخچه خیانت رژیم صهیونیستی علیه فلسطین در سارایوو + عکس
کد خبر: 3970339
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

تبیین تاریخچه خیانت رژیم صهیونیستی علیه فلسطین در سارایوو + عکس

تاریخچه خیانت رژیم صهیونیستی علیه فلسطین طی مراسمی به مناسبت روز قدس در کالج فارسی بوسنیایی سارایوو، پایتخت بوسنی و هرزگوین تبیین شد.

به گزارش ایکنا از سارایوو، روز جمعه، 17 اردیبهشت‌ماه مراسمی به مناسبت روز جهانی قدس برای اساتید، مربیان و دانش‌آموزان مجتمع کالج فارسی بوسنیایی در این مجتمع برگزار شد.

در این ‌مراسم‌ تاریخچه خیانت‌ رژیم صهیونیستی ظالم، غاصب و جنایتکار به‌ مسلمانان و مردم‌ مظلوم فلسطین و همچنین ‌تأثیر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس از سوی ‌حضرت امام خمینی(ره) تبیین شد.

در ادامه نیز حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت و مردم فلسطین و نقش کلیدی و تأثیرگذار سردار حاج قاسم سلیمانی در سازماندهی و تجهیز گروه‌های مقاومت منطقه علیه صهیونیست‌ها مورد توجه قرار گرفت و تشریح شد.

خیانت به مسئله فلسطین از سوی غرب به ویژه انگلیس و آمریکا و نقش و مسئولیت مسلمانان و آزادگان جهان در برابر حمایت و دفاع از مظلومان از دیگر موضوعات تبیین‌شده در این مراسم بود و علاوه بر سارایوو، شهرهای ویسوکو، کاکانی، زنیتسا و همچنین زاگرب در کرواسی برنامه‌هایی به همین مناسبت برگزار کردند.

انتهای پیام
captcha