3300 بسته معیشتی از محل موقوفات در یزد توزیع می‌شود
کد خبر: 3970388
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

3300 بسته معیشتی از محل موقوفات در یزد توزیع می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از توزیع 3300 بسته معیشتی بین نیازمندان از محل موقوفات استان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

3300 بسته معیشتی از محل موقوفات در یزد توزیع می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مجید کرمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد، امروز، 19 اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان امسال 3300 بسته معیشتی بین نیازمندان و ساکنان مناطق مختلف استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع این بسته‌های معیشتی در قالب طرح «ضیافت همدلی» اجرا می‌شود افزود: هزینه بسته‌های معیشتی از محل کمک‌های مؤمنانه، موقوفات، بقاع متبرکه و کمک خیران فراهم می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با بیان اینکه این بسته‌ها شامل مواد غذایی از جمله برنج، روغن، گوشت و... است یادآور شد: اکنون 400 بسته معیشتی با همکاری بسیج کارگری شهرستان بافق در محل امامزاده عبدالله(ع) بافق بین اقشار آسیب پذیر در حال توزیع است.

محمدحسین کاظمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد نیز در این نشست گفت: یکی از رویکردهای مراکز افق امامزادگان و بقاع‌متبرکه در راستای رزمایش ضیافت همدلی کمک و حمایت از افراد آسیب پذیر از کرونا بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم کمک و دستگیری از نیازمندان تأکید داشته‌اند به همین منظور 400 بسته گوشت گرم به ارزش 500 میلیون ریال به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع شده است.

کاظمی یادآور شد: مرکز افق امامزاده سید الصحرا(ع) با همکاری خیران یزدی اقدام به تهیه و توزیع 4500 پرس غذای گرم با رعایت تمامی شیوه‌های نامه‌های بهداشتی بین روزه داران و اقشار نیازمند توزیع شد.

وی بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از 1000 بسته معیشتی در چند نوبت میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، مساجد و افراد شناسایی شده و نیز متضرران از بحران کرونا تهیه و توزیع شده است.

کاظمی گفت: امیدواریم با همدلی و همیاری مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بیماری کرونا را شکست داده و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام
captcha