ضرورت حرکت نهادهای انقلابی در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 3970434
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

ضرورت حرکت نهادهای انقلابی در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب

رئیس سازمان تبلیغات بوشهر، با اشاره به اهمیت به کارگیری بیانیه گام دوم انقلاب گفت: نهادهای انقلابی وظیفه دارند برای پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب، نقش بر عهده گرفته و بخشی از کار را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل سازمان تبلیغات استان بوشهر امروز 19 اردیبهشت در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر به بیان وظایف نهادهای انقلابی در قبال بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: نهادهای انقلابی وظیفه دارند برای پیشبرد آنچه که به عنوان ماموریت و هدف در بیانیه گام دوم انقلاب تصریح شده، نقش بر عهده بگیرند و بخشی از کار را انجام دهند.

طاهری در ادامه به معرفی ویژگی های دولت اسلامی پرداخت و تصریح کرد: دولتی، دولت اسلامی است که به دنبال شکل دهی به ماموریت‌های خود در راستای بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

وی در ادامه بیان کرد: اولین دولتی که بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب بر سر کار می‌آید، باید نسبت بین خودش و تحقق ماموریت گام دوم انقلاب را تعریف کرده باشد.

رئیس سازمان تبلیغات استان بوشهر یادآور شد: دولت انقلابی اسلامی، دولتی است که تحقق اهداف و ماموریت هایی که در بیانیه گام دوم شکل گرفته را مدنظر قرار داده و کابینه خود را طبق آن تشکیل ‌دهد و این بیانیه را همچون نقشه راه اصل و اساس کارهای خود قرار دهد.

وی با اشاره به نگاه رهبر انقلاب راجع به سازمان تبلیغات و جهاددانشگاهی گفت: نگاه رهبر معظم انقلاب به این دو نهاد، باید برای آنها همچون قطب نما باشد.

طاهری در ادامه افزود: جهاددانشگاهی و سازمان تبلیغات اسلامی دو نهاد جوان و انقلابی و جهادی هستند که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید پیشران باشند.

 علی احمدی زاده رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر نیز با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در روز قدس، گفت: ما باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به مثابه نقشه راه زندگی و حرکت خود قرار داده و از آن تخطی نکنیم.

احمدی زاده با اشاره به مجاهدت های شهید سلیمانی، افزود: ملت ما مدیون زحمات و جان فشانی های شهید سلیمانی است و هرگز مجاهدت ها ایثار و از خودگذشتگی ایشان را از خاطر نخواهد برد.

وی در پایان بیان کرد: ما باید به پاس مجاهدت های شهید سلیمانی، با حضور حداکثری در انتخابات، ضمن مایوس کردن دشمنان آینده ای روشن را برای کشور رقم بزنیم.

گفتنی است، در این جلسه تفاهم نامه همکاری نیز میان جهاددانشگاهی استان بوشهر و سازمان تبلیغات استان منعقد شد.

نهادهای انقلابی، باید در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارند/ ارسالی امروز

نهادهای انقلابی، باید در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارند/ ارسالی امروز

نهادهای انقلابی، باید در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارند/ ارسالی امروز

انتهای پیام
captcha