نگاهی به برنامه‌های فرهنگی سپاه امام صادق(ع) بوشهر در ماه رمضان + فیلم
کد خبر: 3970610
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

نگاهی به برنامه‌های فرهنگی سپاه امام صادق(ع) بوشهر در ماه رمضان + فیلم

مهدی عالی‌زاده معاون فرهنگی و هنری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در ماه مبارک رمضان پرداخت.

نگاهی به برنامه‌های فرهنگی سپاه امام صادق(ع) بوشهر در ماه رمضان + فیلمبه گزارش ایکنا از بوشهر، مهدی عالی‌زاده، معاون فرهنگی و هنری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امسال نیز به روال هر سال، در حال برگزاری برنامه‌های قرآنی متنوعی برای نیروهای خود است.

معاون فرهنگی سپاه امام صادق (ع) در ادامه بیان داشت: کلاس‌های متنوعی همچون قرائت قرآن، تفسیر، اخلاق و... در حال برگزاری است و البته با توجه به محدودیت‌ها و شرایط خاصی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است، کلاس‌ها به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود که در کلاس‌های حضوری  همه اصول بهداشتی و پروتکل‌ها رعایت می‌شود.

عالی‌زاده با اشاره به برکات قرآن کریم در زندگی، گفت: امسال دهمین سالی است که خداوند توفیق خادمی و برگزاری مراسم ترتیل خوانی با حضور قاریان برجسته استانی و بین‌المللی در حسینیه عاشقان ثارالله را نصیبمان کرد.

وی با بیان اینکه بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور معرفی شده است، بیان کرد: فعالیت‌های قرآنی ما تنها محدود به ماه مبارک رمضان نمی‌شود و با همکاری نهادهای متولی امور قرآنی در استان این برنامه‌های معنوی به شکل‌های متنوع در طول سال ادامه می‌یابد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق (ع) بوشهر، ادامه داد: در این مدت نیز با راه اندازی رزمایش کمک مومنانه و تهیه بسته‌های معیشتی و تهیه جهیزیه از جمله اقدامات مطلوب در برطرف کردن بخشی از مشکلات اقشار ضعیف جامعه بود.

 

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha