پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان «ابراهیمی»
کد خبر: 3970499
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان «ابراهیمی»

نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیام مشترکی درگذشت همسر و مادر شهیدان والامقام ابراهیمی را تسلیت گفتند.

پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان ابراهیمیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت همسر و مادر شهیدان والامقام ابراهیمی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

درگذشت حاجیه خانم فاطمه‌سلطان باقرزاده برومند، همسر شهید بزرگوار حمزه‌علی ابراهیمی و مادر شهیدان والامقام ابراهیم و رضا ابراهیمی، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این بانوی مومنه و فداکار که با همراهی همسری نمونه و تربیت شیرمردانی مومن و انقلابی، عمر پربرکت خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب سپری کرد، الگوی ایثار و استواری بانوان ایران اسلامی است.

اینجانبان با ادای احترام به روح مطهر این بانوی پرهیزکار، مصیبت فقدان ایشان را به عموم بازماندگان تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، رحمت واسعه الهی و همنشینی با شهیدان به‌حق‌پیوسته‌اش مسئلت داریم.

گفتنی است، شهید حمزه‌علی ابراهیمی در فروردین سال ۱۳۶۲، شهید ابراهیم ابراهیمی در اردیبهشت سال ۱۳۶۰ در جبهه سوسنگرد و شهید رضا ابراهیمی در اردیبهشت سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
captcha