سومین جشنواره قرآنی كاركنان صنعت نفت فارس برگزار شد
کد خبر: 3970547
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

سومین جشنواره قرآنی كاركنان صنعت نفت فارس برگزار شد

رئیس روابط عمومی شركت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از برگزاری سومین جشنواره قرآنی كاركنان صنعت نفت استان فارس همزمان با ماه مبارك رمضان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس،محمد مهدی خورشیدسوار، رئیس روابط عمومی شركت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی امروز، 20 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ماه مبارك رمضان جشنواره قرآنی كاركنان صنعت نفت استان فارس توسط شورای فرهنگی این صنعت و به میزبانی شركت مذكور برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ و اذان و همچنین كتابخوانی از تفسیر سوره مباركه قصص و رشته‌های هنری برگزار شد.

خورشیدسوار با بیان اینكه این مسابقات در بستر فضای مجازی اجرا شدند، گفت: رشته‌های هنری این مسابقات هم شامل خطاطی، نقاشی، عكاسی، مقاله‌نویسی و طراحی پوستر بوده است كه بعد از ارزیابی داوران نتایج آن بعد از ماه رمضان اعلام خواهد شد.

رئیس روابط عمومی شركت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از شركت 136 نفر از كاركنان این شركت و خانواده‌های آنان در مسابقات مذكور خبر داد و گفت: همچنین 600 نفر از خانواده كاركنان صنعت نفت فارس در این مسابقات به رقابت پرداختند.

انتهای پیام
captcha