نماز عید فطر در کردستان با محدودیت زمانی برگزار می‌شود
کد خبر: 3970692
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲

نماز عید فطر در کردستان با محدودیت زمانی برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان هرگونه تجمعات در فضای بسته را نگران‌کننده و خلاف مقررات دانست و گفت: براین اساس، نماز عید فطر در فضای باز و با محدودیت زمانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدابراهیم زارعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز، 20 اردیبهشت‌ماه در جلسه قرارگاه استانی مقابله با بیماری کرونا با اشاره به مصوبات جلسه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: در این راستا کنترل و نظارت دقیق بر مسیرهای ورودی و خروجی استان امری لازم و ضروری است.

وی هرگونه تجمعات در فضای بسته را نگران‌کننده و خلاف مقررات دانست و افزود: بر این اساس، نماز عید فطر در فضای باز و با محدودیت زمانی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تأکید براینکه ما نگران سلامت مردم هستیم، بیان کرد: به منظور حفظ سلامت مردم در آخر هفته جاری و عید فطر، ممنوعیت تردد با پلاک غیر بومی در استان کردستان از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه برقرار خواهد شد.

وی با قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان، همراهی اصناف و بازاریان و تلاش‌های سایر دستگاه‌های استان که موجب ثبات وضعیت شده، افزود: با توجه به بازگشایی مشاغل ردیف‌های ۱ و ۲، بازدیدها و نظارت‌ها در استان تشدید می‌شود.

زارعی در خصوص برگزاری امتحانات پایه‌های ۹ و ۱۲ به صورت حضوری، اظهار کرد: حوزه‌های امتحانی سال گذشته مناسب بود، اما برای بهتر شدن، آموزش‌و‌پرورش می‌تواند آسیب‌ها و نواقص احتمالی را شناسایی و رفع کند و خانواده‌ها نیز باید توجیه شوند.

وی در بحث واکسیناسیون گروه‌های اول و دوم در استان از مجریان این اقدام مهم تشکر کرد و یادآور شد: همه مکلفیم کمک کنیم تا کمترین آسیب و ابتلای جدید را در استان کردستان داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha