حمله به غزه زورآزمایی اسرائیل به قیمت خون کودکان فلسطین است
کد خبر: 3970915
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
دبیرکل اتحادیه عرب:

حمله به غزه زورآزمایی اسرائیل به قیمت خون کودکان فلسطین است

دبیرکل اتحادیه عرب با تأکید بر اینکه تحولات قدس و مسجدالاقصی همه مسلمانان جهان را تحت تأثیر قرار داده است، گفت که حمله رژیم صهیونیستی به غزه تلاش مذبوحانه اسرائیل برای زورآزمایی به قیمت خون کودکان فلسطینی است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم، دبیرکل اتحادیه عرب حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و تأکید کرد که این نشانه تلاش مذبوحانه اسرائیل برای به زورآزمایی خود به قیمت خون کودکان فلسطینی است.

ابوالغیط، حملات رژیم صهیونیستی را کورکورانه و غیرمسئولانه توصیف کرد و گفت: این  حملات ناشی از تمایل به انتقام‌جویی و محاسبات سیاسی داخلی است و در واقع نمایشی بدبختی به هزینه خون کودکان است.

دبیر کل اتحادیه عرب رژیم صهیونیستی را مسئول تشنج خطرناک اوضاع خواند و تاکید کرد: تخلفات رژیم صهیونیستی در قدس و مدارای کابینه با یهودیان تندرو دشمن فلسطینیان و اعراب منجر به شعله ور شدن خطرناک اوضاع شد و ما از جامعه بین المللی می‌خواهیم فورا حملات اسرائیل در قدس، غزه و همه سرزمین‌های اشغالی فلسطین را متوقف کند.

ابوالغیط با بیان اینکه اقدامات تحریک‌آمیز اسرائیل که  احساسات مسلمانان در سراسر جهان همچنان در قدس ادامه دارد، گفت: خشونت‌هایی که در صحن‌های مسجدالاقصی جریان دارد، همه مسلمانان را در آستانه عید فطر تحت تاثیر قرار داده است.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرده است که در پی حمله صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار غزه ۲۵ نفر از جمله ۹ کودک به شهادت رسیده‌اند.

اراضی اشغالی از جمله قدس، عسقلان، تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه از عصر روز گذشته و پس از هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین تا این لحظه شاهد حملات راکتی گسترده مقاومت بوده است.

این حملات پس از آن آغاز شد که مسجدالاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت‌المقدس، طی روزهای اخیر، شاهد حملات شدید نظامیان صهیونیست برای اجرای نقشه‌های تل‌آویو به منظور یهودی‌سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی بود.

انتهای پیام
captcha