توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی در قالب «پویش رحمت» در تبریز
کد خبر: 3971051
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی در قالب «پویش رحمت» در تبریز

پنجمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی پویش رحمت در تبریز با توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته با حضور رئیس دفتر نماینده، ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی در پنجمین مرحله از پویش رحمت در تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، پنجمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی پویش رحمت در تبریز با توزیع 2 هزار و 500 بسته شامگاه 21 اردیبهشت‌ماه آغاز شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی فقیه، رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در این مراسم اظهار کرد: ویترین جمهوری اسلامی ایران کشف انسان‌های شایسته و پای کار آوردن آن‌هاست که این موضوع در کارهای خیر نمود ویژه‌ای پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: موضوع مهم دیگر در کارهای خیرخواهانه بحث حضور پرشور مردم و تبعیت از رهبری بر اساس باورهای دینی است که به نوعی پشتوانه نظام به شمار می‌آید.

فقیه بیان کرد: ما مصداق این موضوعات را بحث مواسات و رزمایش کمک‌های مؤمنانه دیدیم که اقشار مختلف مردم و نهادهای متعدد پای کار آمدند و اقداماتی تاریخی انجام دادند.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پایان صحبت‌هایش ضمن ابلاغ خسته نباشید حجت الاسلام آل هاشم، از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز از عوامل پویش رحمت قدردانی کرد.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز نیز در ادامه گفت: ارزش این ۲۵۰۰ بسته معیشتی، حدود ۱۵ میلیارد ریال بوده و ارزش تقریبی هر بسته معیشتی نیز ۶۰۰ هزار تومان است که به همت خیران عزیز شهر تبریز تامین شده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه واکسیناسیون عمومی در آینده‌ای نه چندان دور، پایان ویروس کرونا را رقم خواهد زد، گفت: با پایان یافتن این بیماری نیز پویش رحمت تمام نخواهد شد و همچنان برای کمک به نیازمندان تلاش خواهیم کرد.

شهین باهر، در خصوص پویش رحمت تشریح کرد: پویش رحمت از اوایل شیوع ویروس کرونا با ابتکار شهرداری تبریز، همراهی دستگاه‌های مختلف به ویژه مشارکت مؤثر خیران شهر و حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان کار خود را آغاز کرده و تاکنون توانسته در پنج مرحله با توزیع بسته‌های معیشتی ارزشمند، به یاری نیازمندان بشتابد.

تراب محمدی، دبیر اجرایی پویش رحمت نیز در ادامه از توزیع ۳۴هزار بسته معیشتی در قالب چهار مرحله این پویش خبر داد و گفت: ارزش ریالی کل بسته‌های معیشتی توزیع شده در پویش رحمت بیش از ۱۲۰میلیاردریال است که توسط خیرین شهرمان تامین شده است.

وی ادامه داد: اگر چه خیرین محور اصلی و تکیه گاه پویش رحمت بودند، اما مساجد، شهرداری تبریز، اداره کل تبلیغات اسلامی و برخی دستگاه‌ها در اجرای این پویش رابطه تنگاتنگی داشتند.

وی یادآور شد: تلاش هیئت مدیره پویش رحمت تأمین بهترین بسته‌های معیشتی از نظر کیفیت بود که خوشبختانه توانستیم در مراحل مختلف به این مهم دست یابیم.

دبیر اجرایی پویش رحمت بیان کرد: ما در حوزه توزیع نیز حساسیت بالایی داشتیم و خوشبختانه امروز می‌توانیم اعلام کنیم که ۹۵درصد بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان واقعی رسیده است.

انتهای پیام
captcha