فرهنگ قرآنی به برکت انقلاب اسلامی در حال گسترش است
کد خبر: 3971347
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴

فرهنگ قرآنی به برکت انقلاب اسلامی در حال گسترش است

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فرهنگ قرآنی در جامعه به برکت انقلاب اسلامی در حال گسترش است، گفت: این حرکت‌ها و برگزاری محافل قرآنی جز به برکت انقلاب اسلامی و رشادت خون هزاران هزار شهید پاک باخته‌ای که جان در طبق اخلاص گذاشتند و سر دادند تا با سرافرازی در کنار سفره قرآنی بنشینیم، انجام نمی‌گيرد.

انقلاب اسلامی باعث گسترش قرآن کریم شده است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف استان، شب گذشته، 22 اردیبهشت ماه، در محفل ترتیل خوانی روزانه قرآن کریم در محل مسجد طالقانی تبریز، اظهار کرد: در روزها و ساعت‌های پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم از این رو شاکر درگاه خداوند متعال هستیم که به ما فرصت داد تا یک ماه مبارک دیگری را در محضر قرآن کریم باشیم. ماهی که عظمت آن به خاطر نزول قرآن کریم است.

وی با تقدیر از بانیان این مراسم و محفل قرآنی در مسجد طالقانی، گفت: امروز باعث شد تا خواهران و برادران مسلمان در محضر قرآن کریم زانو بزنند و دل‌های خود را با تلاوت این کتاب الهی جلا و سیقل بدهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

حسینی، با بیان اینکه فرهنگ قرآنی در جامعه به برکت انقلاب اسلامی در حال گسترش است، گفت: این حرکت‌ها و برگزاری محافل قرآنی جز به برکت انقلاب اسلامی و رشادت خون هزاران هزار شهید پاک باخته‌ای که جان در طبق اخلاص گذاشتند و سر دادند تا با سرافرازی در کنار سفره قرآنی بنشینیم، انجام نمی‌گيرد.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی، گفت: نغمه و تلاوت قرآن کریمی که بر زبان این جوانان جاری می‌شود و چهره زیبای درونی آن‌ها همگی به برکت دم مسیحایی روح الله زمان و امتداد آن مسیر به برکت خلف شایسته ایشان مقام معظم رهبری است که بر این اساس نیز قرآن کریم در کشور گسترش یافته است.

وی متذکر شد: ماه رمضان امسال به گونه‌ای نباشد که پس از آن، مدتی را از قرآن دوری کنیم تا ماه رمضان دیگری دوباره بر سر سفره قرآن بنشینیم.

حسینی افزود: ماه مبارک رمضان و مقدمه آن، ماه شعبان و رجب زمینه انس با صاحب کلام الله است تا به دل‌های ما جلا بدهد و انسان‌های زمینی را آسمانی و ملکوتی کند.

در پایان این مراسم از قاریان قرآن و عوامل این رویداد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha