کشتار مردم بی‌گناه فلسطین لکه ننگی برای حاکمان اسلامی است
کد خبر: 3971384
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

کشتار مردم بی‌گناه فلسطین لکه ننگی برای حاکمان اسلامی است

امام جمعه سنندج گفت: کشتار مردم مظلوم فلسطین به دست رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی لکه ننگی برای حاکمان اسلامی بی‌تفاوت و کشورهای حامی اسرائیل است.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج در خطبه‌های عید فطر که امروز، 23 اردیبهشت‌ماه در مسجد جامع سنندج برگزار شد، به کشتار مردم بی‌گناه فلسطین توسط اسرائیل اشاره و اظهار کرد: امروز باید مسلمانان در برابر جنایات این رژیم جعلی و کودک‌کُش اسرائیل متحد شوند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

وی افزود: کُشت و کشتار مردم مظلوم فلسطین به دست رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی لکه ننگی برای حاکمان اسلامی بی‌تفاوت و کشورهای حامی اسرائیل است.

امام جمعه سنندج با محکومیت حملات اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه، بیان کرد: همه باید در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی احساس مسئولیت کرده و از هیچ تلاشی برای کمک به مردم فلسطین فروگذار نکنند.

وی با انتقاد از غفلت جامعه اسلامی و برخی حکام عربی در مقابل جنایت‌های اسرائیل افزود: بی‌تفاوت کشورهای اسلامی نسبت به جنایات و سرنوشت فلسطین، انگیزه و جسارت بیشتری در رژیم صهیونیستی برای ظلم و کشتار مردم مظلوم فلسطین ایجاد می‌کند.

ماموستا رستمی با محکوم کردن کشتار دانش‌آموزان دختربی‌گناه افغانستانی ادامه داد: کشتار ۸۵ دانش‌آموز بی‌گناه توسط گروه‌های تندرو و جنایتکار که ادعای مسلمانی دارند، دور از انسانیت است.

وی با بیان اینکه چنین اعمال سفاکانه‌ای در هیچ قاموسی پذیرفتنی نیست، یادآور شد: کسانی که به نام دین دست به قتل و کشتار مردم بی‌گناه می‌زنند، بزرگترین خیانت را در حق دین و آموزه‌های دینی می‌کنند، چراکه اسلام دین رأفت، مهربانی و عطوفت است.

انتهای پیام
captcha