پخش برنامه «کشتی انتخابات» در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس
کد خبر: 3971799
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

پخش برنامه «کشتی انتخابات» در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر از اجرای برنامه کشتی انتخابات خبر داد و گفت: برنامه کشتی انتخابات با استقرار یک فروند کشتی در ساحل بوشهر و برنامه زیر پرچم ویژه انتخابات تهیه و پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از بوشهر، سیدحسین ناظر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر، امروز 26 اردیبهشت ماه با حضور در همایش عملیات رسانه‌ای انتخاباتی استان بوشهر، گفت: امیدافزایی و رعایت کامل بی‌طرفی سیاست رسانه‌ملی در ویژه برنامه‌های انتخاباتی است.

ناظر در ادامه بیان کرد: انتخابات از 30 نقطه استان بوشهر به‌طور زنده پخش خواهد شد و عملیات رسانه‌ای انتخاباتی در صدا و سیمای مرکز بوشهر در هفت مرحله تدوین شده است.

وی از برگزاری برنامه کشتی انتخابات خبر داد و تصریح کرد: برنامه کشتی انتخابات با استقرار یک فروند کشتی در ساحل بوشهر و برنامه زیر پرچم ویژه انتخابات تهیه و پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر به تولیدات رسانه‌ای این مجموعه اشاره کرد و افزود: ۷۲ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی در واحد رادیو و تلویزیون تولید خواهد شد که شامل ۴۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، ۳۰ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و دو هزار دقیقه برنامه خبر و فضای مجازی در صدا و سیمای مرکز بوشهر خواهد بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha