همایش ائتلاف فتح عراق در حمایت از مقاومت فلسطین برگزار می‌شود
کد خبر: 3971917
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹

همایش ائتلاف فتح عراق در حمایت از مقاومت فلسطین برگزار می‌شود

ائتلاف فتح عراق اعلام کرد هفته آینده همایشی را با موضوع حمایت از مقاومت فلسطین با حضور شخصیت‌های سیاسی عراق برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم، ائتلاف فتح در عراق به رهبری هادی العامری، امروز  ضمن حمایت از ملت فلسطین و موضع قهرمانانه آنان اعلام کرد اولین کنفرانس خود را در حمایت از مقاومت فلسطین برگزار می‌کند.

محمود الربیعی، عضو کمیته اجرایی این کنفرانس، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: شنبه هفته آینده شاهد راه‌اندازی اولین کنفرانس حمایت از مقاومت ملت مجاهد فلسطین و موضع قهرمانانه آنها در مقابله با اشغال صهیونیست‌ها خواهیم بود که بر جنایات خود و نقض همه ارزش‌ها، هنجارها و قوانین الهی، انسانی و بین‌المللی اصرار ورزیده است. 

وی افزود: ائتلاف فتح بر اساس موضع اصولی و اعتقاد راسخ خود بر اعتقاد به عدالت و ابعاد اسلامی و انسانی آن و در اجرای توصیه‌های مرجعیت عالی، حضرت آیت‌الله‌العظمی علی سیستانی، به حمایت و پشتیبانی خود از این مقاومت شجاعانه ادامه خواهد داد. 

الربیعی اعلام کرد که این کنفرانس میزبان بسیاری از چهره‌های سیاسی و نخبگان فرهنگی و رسانه‌ای خواهد بود. 

وی همچنین خبر داد که مجموعه‌ای از کنفرانس‌ها، جشنواره‌ها و غرفه‌های مردمی، حقوقی و رسانه‌ای در حمایت از مردم فلسطین طی چند دوره آینده از سوی این ائتلاف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha