روابط عمومی‌های برتر جهاددانشگاهی معرفی و تقدیر شدند
کد خبر: 3972130
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه؛

روابط عمومی‌های برتر جهاددانشگاهی معرفی و تقدیر شدند

به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی با برگزاری مراسمی در اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی، شش روابط عمومی برتر واحدهای سازمانی این نهاد معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی و به‌منظور پاسداشت فعالیت روابط عمومی‌های واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی با حضور معاونان این نهاد، رییس دانشگاه علم و فرهنگ و مدیرکل حوزه ریاست در اداره کل روابط عمومی ضمن تشکر از فعالیت‌های روابط عمومی جهاددانشگاهی شش روابط عمومی برتر واحدهای سازمانی این نهاد تقدیر شدند.

همچنین در این روز در حاشیه سفر دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی به استان کرمانشاه به‌صورت نمادین، از معصومه شاکری مدیر روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه به‌عنوان یکی از برگزیدگان تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است در مراسمی که به دلیل محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا به‌صورت محدود و نمادین، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اداره کل روابط عمومی این نهاد برگزار شد، دکتر محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری، دکتر مهدی باصولی معاون هماهنگی و امور مجلس، دکتر سید سعید هاشمی رییس دانشگاه علم و فرهنگ و مهندس علیرضا زجاجی مدیرکل حوزه ریاست دفتر مرکزی جهاددانشگاهی با حضور در این اداره کل ضمن تقدیر از همکاران این حوزه، روابط عمومی‌های برتر واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی را معرفی کردند.

در این مراسم دکتر پورعابدی در سخنان کوتاهی با اشاره به سختی‌های کار روابط عمومی در جهاددانشگاهی گفت: به دلیل روحیه جهادی حاکم بر این نهاد بسیاری از همکاران تمایل ندارد تا فعالیت‌ها و دستاوردهایشان را بازگو کنند که همین موضوع سختی کار روابط عمومی را دوچندان می‌کند.

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی ادامه داد: از طرفی به دلیل اقدامات فناورانه و کارهای دانش‌بنیان در این نهاد از روابط عمومی نیز انتظارات بسیار بالاست که خوشبختانه شاهد اقدامات خوبی در اداره کل روابط عمومی این نهاد هستیم.

دکتر باصولی نیز در سخنانی از فعالیت‌های روابط عمومی جهاددانشگاهی تقدیر کرد و گفت: شاهد اقدامات مناسبی از سوی روابط عمومی جهاددانشگاهی هستیم.

رییس دانشگاه علم و فرهنگ نیز در مراسم فوق به مظلومت فعالان روابط عمومی اشاره کرد و از خدمات فعالان این عرصه در جهاددانشگاهی قدردانی کرد.

همچنین مهندس زجاجی بابیان اینکه ابلاغ وحی و ارشاد و هدایت مردمان، شأن شاخص و وظیفه و تکلیف اصلی انبیا و رهبران امت‌ها و جوامع بوده و هست عنوان کرد: کار شما در روابط عمومی از حیث هویت و نوع تلاش از جنس حرکت و کوشش رسولان الهی است، به همین دلیل قدر کارتان را بشناسید و در ادای حق آن‌قدر تلاش کنید.

آن‌گونه که دکتر ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی نیز در این مراسم اعلام کرد: تولید محتوای مناسب و باکیفیت، انعکاس به‌موقع اخبار فعالیت‌ها و دستاوردهای واحد سازمانی، خلق ایده‌های جدید در تولید محصولات سمعی و بصری، برگزاری مناسب رویدادها و بازنمایی توانمندی‌های واحد سازمانی، حضور موثر در شبکه‌های اجتماعی و بهره‌گیری مناسب از دیگر ابزارهای ارتباطی، تعامل مناسب در پیشبرد اقدامات هماهنگ رسانه‌ای و رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی جهاددانشگاهی و... ازجمله مهم‌ترین معیارهای انتخاب روابط عمومی‌های برتر بود.

بر اساس معیارهای ذکرشده با رصد و ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در سال گذشته روابط عمومی سازمان‌های جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران؛ کرمانشاه؛ خراسان رضوی؛ واحدهای همدان و صنعتی اصفهان به همراه پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی به عنوان واحدهای برتر انتخاب و موردتقدیر قرار گرفتند.

همان‌گونه که اشاره شد به دلیل محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا در این مراسم به نمایندگی از روابط عمومی‌های برتر راحله انوری مدیر روابط عمومی پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی و ابوالفضل امینی هروی مدیر روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران موردتقدیر قرار گرفتند.

محمدباقری، ابوالفضل کرمی و ابراهیم مروتی مدیران روابط عمومی جهاددانشگاهی واحدهای همدان، صنعتی اصفهان و خراسان رضوی به همراه معصومه شاکری مدیر روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه که با حضور دکتر طیبی تقدیر شد، شش روابط عمومی برتر سال جاری جهاددانشگاهی هستند.

دکتر طیبی در الواح تقدیر خود به برگزیدگان تاکید کرد: جهاددانشگاهی با فعالیت‌ها و دستاوردهای متنوع طیف وسیع مخاطبان و تعهد و پایبندی به انجام اقدامات دانش‌بنیان همواره نیازمند ارتباط موثر شبکه‌های مبتنی بر دانش روز و همراه با نوآوری و خلاقیت است به همین جهت روابط عمومی‌های واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در این زمینه مهم‌ترین نقش و تأثیر را بر عهده‌دارند.

روابط عمومی‌های برتر جهاددانشگاهی معرفی و تقدیر شدند

روابط عمومی‌های برتر جهاددانشگاهی معرفی و تقدیر شدند

انتهای پیام
captcha