تمدید فرصت شرکت در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کردستانی
کد خبر: 3972157
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

تمدید فرصت شرکت در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کردستانی

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان از اعلام فراخوان ثبت‌نام در مرحله دانشگاهی سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه کردستان خبر داد و گفت: فرصت ثبت‌نام در این جشنواره قرآنی تا ۳۱ اردیبهشت تمدید شد.

روشن خوشنوازی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام در سی‌و‌ششمین جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان دانشگاه کردستان از اول اردیبهشت‌ماه اعلام شده بود.

وی افزود: با توجه به درخواست دانشجویان و اساتید قرآنی این دانشگاه فرصت ثبت‌نام در این رقابت قرآنی تا 31 اردیبهشت‌ماه جاری تمدید شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان بیان کرد: این جشنواره قرآنی در بخش‌های آوایی، معارف قرآنی، نوآفرینی قرآنی، پژوهش قرآنی، فناوری، ادبی، هنری، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و تواشیح باید فایل صوتی خود را تا 12 خردادماه به دبیرخانه مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن و عترت ارسال کنند.

خوشنوازی با اشاره به اینکه آزمون بخش معارفی و رشته‌های حفظ تیرماه سال جاری به صورت الکترونیکی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: آزمون بخش‌های پژوهشی، فناوری، نوآفرینی، هنری و ادبی پنجم تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه دانشجویان برای ثبت‌نام در سی‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان به آدرس @shtorkashvand مراجعه کنند، یادآور شد: آیین‌نامه و اطلاعات شرکت در این جشنواره در کانال تلگرامی جشنواره به آدرس http://t.me/quranuok قرار داده شده است.

انتهای پیام
captcha