همکاری اتحادیه قرآنی لرستان با آموزش و پرورش استان
کد خبر: 3973432
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

همکاری اتحادیه قرآنی لرستان با آموزش و پرورش استان

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی لرستان به منظور برگزاری دوره‌های آموزش احکام ویژه مکلفان دختر و پسر با معاونت پرورشی آموزش و پرورش سطح استان وارد تعامل شد.

روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا با بیان این مطلب گفت: طی تعامل و همکاری با معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان، مقرر شد تا با مشارکت مؤسسات قرآنی، دوره‌های آموزشی روخوانی، روان‌خوانی، حفظ جزء سی‌ام و آموزش احکام ویژه دانش‌آموزان مکلف دختر و پسر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های فوق به صورت حضوری یا در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد، ادامه داد: مربیان و مؤسسات مجری معرفی شده‌اند و هماهنگی‌های انجام و در 12 شهر امکان برگزاری آن فراهم شده است.

بلواسی با اشاره به اینکه این همکاری طی ماه خرداد رقم خواهد خورد، اضافه کرد: جمعیت دانش‌آموز دختر و پسر مکلف استان، حدود 24 هزار نفر است و در نظر داریم تا با اجرای این کلاس‌ها، دانش‌آموزان با تسلط بر روخوانی و روان‌خوانی قرآن و صحیح‌خوانی نماز به ادای این فریضه بپردازند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات وتشکل‌های قرآن و عترت لرستان بیان کرد: این همکاری با مشارکت نمایندگان ولی‌فقیه در هر شهرستان استان برگزار می‌شود، همچنین در نظر داریم طی این دوره‌ها خیرین را پای کار بیاوریم تا در زمینه اهدای جوایز و هدایا، همراه فعالیت‌های قرآنی سطح استان باشند.

انتهای پیام
captcha